Rabarberpaj

Köpte sån fusk paj idag från ekströms som jag precis slängt in i ugnen.. Vaniljvispen står vispad i kylskåpet..
Sitter och väntar på att Kim och Daniel ska komma på fika..:D
Har hämtat ut mina mattor också, så nu har man mjukt och skönt under fötterna när man slänger ner dom från sängen på morgonen.
Skulle lägga på mattan i vardagsrummet men jag orkade inte lyfta vardagsrumsbordet själv så får vänta tills Kim o Daniel kommer så dom kan hjälpa mig..

Ringde praktiken med innan för att se vilken tid jag skulle komma.. Om jag skulle ta bussen så att man är där vid halv tio eller om man ska ta bussen så man är där vid halv 11.. Det var ok att jag kom vid halv 11...

Ann-Christin från arbetsförmedlingen hade ringt EvaLott idag med så nu har dom med pratat..:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0