Kvällen

Nu har Marie, Jens och Moa kört..
Tack för trevlig sällskap mina älskade vänner... Kändes verkligen att de var länge sen vi träffades så mkt vi hade att prata om. =)
På lördag så ska Marie och Jens hjälpa mig och måla och sätta upp mina sista tavlor mm på väggen.. Dags för det nu..
Ska se om jag orkar bära ner min jullåda till källaren men den väger ju bly så vet inte om jag klarar det själv...

Snart kommer nästa person på besök... Carro..:D
Så nu har jag gjort i ordning pajen och vispat vaniljvispen... Pajen står i ugnen och gräddas...
Synd att man inte visste tidigare på dagen att Marie, Jens och Moa skulle komma för då hade man kunnat köpa en paj till när man köpte hallon/björnbärpajen...

Får ta igen den pajen en annan dag Marie..:D

Dags att kolla pajen...


Man har ju testat rabarberpajen så nu var det dags att testa hallon/björnbär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0