6/5

Regnet bara öser ner ute. *Suck*

Har så ont i mina fötter idag så jag knappt kan gå på dom....Och idag är det en ny dag på praktiken med massa stående..  
Hade ställt klockan på halv 8 så när den ringde så ställde jag mig i duschen med väldigt varmt vatten på..
Stod i duschen i 35 min.. Till slut blev det så varmt så jag kunde inte ens stå där inne mer...
Har precis klätt på mig, fönat och plattat håret och gjort mig i ordning så nu kan man ta det lugnt tills man ska ta bussen om en timme... Men det var väl ingen mening egentligen att man plattade håret för så fort man kommer utanför dörren sen så kommer håret se ut som om man lekt med ett eluttag...


De är en sånhär dag man bara ska ligga i soffan under täcket och glo film.. Men det kan man ju drömma om...



Magen vecka 27+0




Nu ska jag styra mig en kopp te.. Kustfägrings teet (lös te) kan man rekomendera till er som älskar te...:D


Kommentarer
Postat av: tilla

åhh kustfägring vad jag älskar de teet:-) även gröna höjder är att rekommendera;-)

2009-05-06 @ 11:55:01
URL: http://jagarstarkareandu.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Okej då kanske man ska testa de någon gång

2009-05-06 @ 22:17:44
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0