21/5 - 22/5

Igår så hämtade mamma mig och Milla. Vi åkte till Coop för att handla dom sista sakerna Milla skulle köpa till bullbaket...
När vi kommer hem till mamma så ber jag pappa ta ner babykläderna mm från vinden så jag kunde gå igenom vad man hade och inte har..
Jag blev så trött efter ett tag så jag sa att jag ger upp men då tog mamma över så hon gjorde det jag höll på med och sen hjälpte jag Milla med resten av bullbaket...  När allt var klart så var det dags att fika bullar..
Mamma körde hem Milla sen på eftermiddagen/kvällen... Innan vi släppte av Milla så körde vi Olofström runda.. Vi körde runt på olika gator mm för att se om det var något som förändrats men det var inte så mkt...

När vi släppt av Milla så kör jag och mamma hem till henne. Hinner inte mer än slänga mig på mammas o pappas säng innan jag somnar..
Pappa väcker mig vid 7 tiden när middagen var färdig.. Fransyska med potatis, sås och grönsaker.....
Vid nio tiden så kör mamma hem mig men det dröjde inte många timmar innan man satt hos mamma igen.. haha 2 timmar var jag hemma i min lägenhet och sen hade jag panik för att det blixtrade och hade sig ute så då fick min kära moder komma och hämta mig...
Så i natt så sov jag på soffan hemma hos mamma.. Trodde jag skulle flyta bort, var så varm så jag visste inte vart jag skulle ta vägen...
Men men... Somnade gjorde man iaf..

I morse så väckte Spike mig vid 8 tiden.. Först vaknade jag till vid 4 tiden och kollade upp om det var någon i köket men det var det inte...
Vaknade till liv och slängde i mig en kopp kaffe. Satt och läste hemmets journal, 3 gånger för att jag inte hade något annat att läsa och kablarna till tv:n och allt var utdraget mm....
När mamma vaknat till liv och slängt i sig sina 2 koppar kaffe så gick vi morgon promenaden med vovvarna...
Var väldigt skönt ute men det blåste lite kallt...
Tagit de lungt idag.. Alldeles för lungt för att man skulle va så rastlös som man var....

Duschade och gjorde mig i ordning och sen åkte jag med mamma och handla och sedan släppte hon av mig hemma och då gjorde jag mig mat, åt och sen diskade jag..
Missade bonde söker fru igår så jag satte mig och kollade på det på web tv:n...
Så jag har precis tittar klart på det...
Ska kolla på ensam mamma söker ikväll. Tror mamma skickade och sa att de började vid 19.00 tiden.

Nu har Sussie´s hund Foxy äntligen fått sina valpar men hon skulle väl inte valpat förens på söndag egentligen då hon gått 63 dagar..:D 7 st valpar blev det iaf. Ser väldigt söta ut.. Nu vill man bara åka dit och kela men vi får inte komma dit och hälsa på valparna förens om 2 veckor.. Nu saknas bara en bild på när dom är lite äldre och alldeles fluffiga i ansiktet...

Foxy




Foxy´s valpar som föddes 21/5 - 09




Mamma och pappa


Hittade lite bilder från fårvallningen vi var på för några veckor sen..

Här vallar Flynn fåren med Sara


Kevin till höger, jag, Linda Bloom och Adam som åskådare

Korvgrillning



Ajja de va lite av de man hade och skriva idag...

Nu ska jag städa av lite här innan ensam mamma söker börjar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0