16/5

Precis vad man ville.. Eller inte...
Vaknade tidigt i morse. Första gången så vaknade jag vid 04.00 tiden något... Trodde jag skulle smälla av... Försökte somna om igen..
Nästa gång jag tittade på klockan så var klockan 05.00.. Det var så dryyygt och bara ligga där... Upp ville man ju inte heller gå...
Den tredje gången jag tittade på klockan så var hon vid halv 8.. Tänkte att snart kan man gå upp utan att man väcker grannarna med duschen eller något annat...
Vid 8 tiden så gjorde jag mig frukost och då blev det de gamla vanliga.. Kräm med cornflakes, smörgås med ost och gurka..
Sen låg jag och glodde på tv och det fanns inte något vettigt alls att titta på.. Beverly hills eller vad de heter gick på tv:n och dom avsnitten är jätte gamla och gått i repris, jag vet inte hur många gånger...
Sen började alla dom här tv shop programmen och då var det bara zappa mellan kanalerna och hittade Thyra Banks show 5 min innan det slutade i princip.. Suck... När det med var slut så började ett tv shops program på kanal 5 också så då var det bara stänga av tv:n..

Har suttit och glott runt på internet och det finns absolut ingenting roligt man kan läsa eller så...
Mamma ringde och frågade om jag ville gå med dom och dela ut reklam.. Haha Neeej tack inte den mega rundan som syrran fick.. Hon delar inte ut reklam annars men den personen som har det distriktet egentligen skulle iväg så då tog min syrra det för att tjäna extra pengar...
Och det området var inte litet kan jag ju säga.... 280 hushåll tror jag det var..

Jag ska ta och värma mig en baugette med sallad och allt gottit på... Och sen ska jag ta och damma av vardagsrummet bara för att dröja ut tiden lite..
Marie och Jens kommer i eftermiddag också och ska hjälpa mig med målningen..:D

Emmaboda strippen är ju idag också.. Hade med velat åka dit men mina fötter och mina ömma vader klarar inte av att gå så länge.. Carro och dom andra skulle inte komma hem förens inatt och skulle jag åkt med dom så hade jag varit död.. Hade blivit alldeles för länge för mig att gå....

Nu ska jag sätta på ugnen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0