15/5

Blir ingen praktik för mig idag.
Mina fötter är så svullna och gör riktigt ont när jag går på dom. När jag ställde mig upp från sängen så skakade fötterna nästan för att det gjorde så ont när jag gick.
Tänkte att det kanske släpper när man kommer in i duschen, när man får varmvatten på fötterna men inte gjorde det de.
När jag kom ut ur duschen så skickade jag ett sms till EvaLott och sa att jag inte kommer idag pga mina svullna fötter.


Ska ta och ringa Ola vaktmästaren angående fågelboet i min köksfläkt.....

Försökte maila min BM men hennes mailadress går inte att skicka till..:S När jag klickar iväg på skicka så kommer det bara ett mail tillbaka där det står fail...


Får helt enkelt ringa till barnmorskemottagningen när dom har telefontid för något nummer till min BM har jag inte.

Dags att ringa Ola...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0