14/5

I natt hade man sällskap.. Kim sov här men troligtvis hade man snarkat igen för när jag vaknade så var den andra sänghalvan tom och när man kommer ut i hallen och kollar in i vardagsrummet så ligger Kim och sover i soffan..
Slängde mig i duschen och gjorde mig i ordning. När jag är klar och precis kommit ut ur duschen så hört jag glatt ett hej. :D Då var det Kim som vaknat till liv som med skulle in i duschen..

Klädde på mig, sminkade mig och fönade håret sen prövade jag ringa Ann-Christin på arbetsförmedlingen men hon svarade inte. Spelade in ett medelande till henne så förhoppningsvis så ringer hon upp någon gång under denna dag...
Mailade även Olof och frågade om han hade fått min kopia på sjukskrivningen som jag lämnade in i måndags till han...

Idag ska jag se om jag kan få en tvättid... För det behövs kan jag ju säga.... Ska ta och städa av lite här idag när man kommer hem från praktiken.. 

Satte på vattenkokaren innan för jag tänkte jag skulle ha en kopp snabbkaffe och få den där kolagräddsmaken som Pia får i sitt kaffe... 
Hällde glatt upp kaffebönorna i muggen och sedan vattnet när det var klart.. Lät det stå en stund för att det var så varmt. När jag väl ska dricka kaffet så smakar det pyton så jag hällde ut det.... 
Så tror jag ska ta och göra mig en kopp te istället... 


Lite mer än en timme kvar innan man ska ta bussen... 
Var något mer jag skulle göra nu på morgonen men jag kommer inte riktigt ihåg vad....

Nu ska jag ta och fortsätta göra mig färdig innan man ska ta bussen till praktiken.. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0