13/5

Uppe med tuppen idag.
Gick och la mig vid 22 tiden igår kväll.. Var trött även om man sovit på dagen.
Har duschat och gjort mig i ordning. Jag håller på bli tokig på detta bältet som ska ge stöd redan. Jag ser ju inte vart jag ska knäppa..
Slutade med att jag tog av mig det, satte mig i soffan och knäppte ihop det och sen drog av mig byxorna och sen drog på bältet och sen upp med byxorna.
Men hur ska man göra när man är på praktiken? Kan ju inte stå och hålla på med det där...

Har diskat upp min disk nu på morgonen också..

Ska ta bussen om en timme till praktiken så nu sitter jag och bloggar och dricker mitt kustfägrings te.




Kommentarer
Postat av: Marie.M

Hej gumman! tänkte höra med dig om du fick nårra vita gardiner av mig? Om du använder dom? Annars om jag hade kunnat komma o hämta dom nån dag när du har tid! Skriv när du e på msn=) Pusspuss

2009-05-13 @ 14:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0