12/5

I morse ringde mamma och väckte mig en halvtimme innan jag skulle kliva upp..
När klockan väl ringde så slängde jag mig i duschen...
Kom ut och mobilen ringde igen då var det mamma igen som sa att hon kunde plocka upp mig så kunde vi käka frukost hemma hos mamma.
Men jag var inte klar på långa vägar så mamma kom hem till mig...
När jag var färdig så åkte vi hem till mamma och plockade fram Flynns mat och sedan var det dags att köra till sjukgymnasten.
Christina hette min sjukgymnast... Innan jag fick ett sånt bälte så fick jag ligga på britsen och lyfta benen och hon skulle känna och trycka på bäckenet.
Jag säger bara jag kom absolut inte långt upp med benen innan jag skrek rakt ut och jag skrek rakt ut när hon tryckte på bäckenbenet på högersida..
Christina skulle väl egentligen känt mer men sa att det inte behövdes för att jag inte kom så långt upp och hade ont på "rätta stället"...
Hon gav mig en lapp med massa övningar man ska göra hemma för att träna upp både ryggen och förstärka bäckenet.
Fick även en sån lapp med 20 gåda råd. Jag och mamma skrattade åt ett av råden och det var att jag ska gå baklänges ner för trappen. Det visar ju bara att grannarna kan idiotförklara en till max asså... Finns nog inte en chans till att jag skulle gå baklänges ner för trappen...

Har legat och sovit idag med på eftermiddagen. Sov i 3 timmar idag med. I morgon ska jag ringa min bm och be henne säga till läkaren att han skriver ut sömntabletter.. Nu vill jag ha dom... Behöver dom för att ha min sömn om nätterna.

Men men.. Jag och mamma gjorde middag innan... Tacos..:D Gott var det..:D

Idag kom äntligen min kolaburk som jag saknat så mkt... Mamma ringde till Adam´s klasskompis och frågade om dom inte kunde köra ut med dom.
Har suttit och väntat drygt en vecka på kolaburken och han skulle haft med sig kolaburkarna och pengarna till skolan i måndags, vilket han inte hade.

I morgon ska man börja praktiken igen. Har haft värk i ryggen och inte kunnat sova så jag har varit ledig igår och idag.

Detta bältet tar ändå kål på mig me tanke på att man får slita av sig de varje gång man ska på toa och man ser inte bältet när man ska knäppa fast det heller me tanke på att man har en mage som är ivägen.

Nu ska jag alldeles strax åka hem från moder natur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0