10/5

Igår kväll somnade jag väldigt tidigt.
Somnade strax efter kl 21 i mammas soffa.. Mamma var på mig hela tiden att jag skulle gå och lägga mig i Adam´s säng och hon frågade om hon skulle köra hem mig. Jag orkade inte röra mig, var som jag var förlamad.
Vid 00.00 tiden så kunde jag sätta mig upp och då gick jag och la mig i Adam´s säng.

Vaknade klockan 03.00 i natt och kunde verkligen inte sova. Låg och stirrade i tak och väggar men vid 5 tiden somnade jag om igen.
Vaknade klockan 08.00, gjorde mig en kopp te och sen gick jag ut och satte mig med koppen. När jag druckit halva så frågade mamma mig om jag skulle följa med morgon promenaden med Flynn..
Ställde mitt te på bordet, tänkte att de kanske hunnit svalna av lite när jag kommer hem igen..
Men när vi kommer hem så är mitt te iskallt..
Frågade mamma om hon kunde köra hem mig för jag behövde duscha och så innan vi skulle åka på prova på fårvallning.. Men då slutade med att mamma med duschade hos mig...

Åkte till Linda B och plockade upp dom och sen ut mot Sussie´s hundpensionat där vallningen skulle vara.
Var inte så mkt folk som jag trodde det skulle vara...
Flynn har vallat innan men det är väldigt länge sen och det var lika så för dom andra hundarna som var där också..
Som tur väl var så hade vi med oss stolar.. För detta skulle vara hela dagen...
Fåren var inte vana vid hundarna så dom hoppade över staketet och hade sig...
Blev korvgrillning också.. Var så trevligt och sitta i gräset med alla hundarna och dom sprang fritt och lekte och så.. Efter grillningen så gick vi ner till fåren igen och skulle köra en runda till.. 
Solen sken på hela dagen.. Var så varmt och där satt jag i svarta byxor och svart tröja.
Vid halv 5 så kör jag, mamma och Flynn hem. När jag hoppar in i bilen så tittar jag mig i spegeln... Hade bränt ansiktet och ovanför brösten men det var inte så farligt...
När jag kommer hem till mamma så lägger jag mig i kökssoffan och slumrar till. Mamma höll på ute i rabatten, hon frågade mig om jag inte kunde komma ut och sätta mig och hålla henne sällskap. Nej sa jag, ska lägga mig i soffan. La mig i soffan och somnade som en stock. Pappa väckte mig efter en timme och när jag kommer ut till köket så skrattar både mamma och pappa åt mig... Då har de röda kommit i ansiktet.. Knall röd i hela fejjan och ovanför brösten.. Det första syrran sa när hon kom innanför dörren var fan vad du är röd, du är typ röd som ett äpple... Tack för den...

Mamma och pappa skulle åka till Mörrum för det är 11 maj (marknad) och mamma frågade om jag ville följa med. Nej jag är inte så sugen på att gå där med detta ansiktet...
Men hade varit gott och få köpa marknadsgodis...
Hoppas mamma köper något sådant...

I morgon bitti har jag tid till läkaren. Ska få ett intyg för min rygg och så.. Foglossningen.. Sen blir det åka till praktiken och sitta där.. Hoppas det har lagt sig lite i ansiktet så man slipper skämmas..
Tisdag ska jag till sjukgymnasten...

Nu blir det en kopp kustfägring...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0