Weeehhooooo

Idag när jag vaknade så slängde jag mig i duschen, klädde på mig och sen promenerade ner till mamma..
Käkade frukost och sen slängde jag mig på soffan..
Somnade vid 12 tiden och vaknade vid 2... Mamma sa att hon hade deklarerat och det ville jag med göra men jag hade inte min data med mig hem till mamma och jag kunde ju inte göra det på mammas data heller eftersom jag var tvungen att ha min internetdosa också och den låg hemma...
Mamma skulle köra ner till konsum och handla bitsocker så då åkte jag med och sen hoppade jag av hemma hos mig...
Ringde Kim och sa att jag var hemma, satte på kaffe, tog datorn och min internetdosa och gick ut i köket och började ordna det med deklarationen...
Tog ett tag innan jag fattade och förstod mig på hur man skulle göra men det ordnade sig....
Trodde att jag skulle få betala tillbaka skatt men det slapp jag i år med... Jag skulle få tillbaka 4520 kr..:D Alltid något... Sommarjobbade bara 63% förra året och sen hade jag ett extraknäck på 3 gånger på altona bar i Sölvesborg...
Jag har även hjälpt Kim att deklarera.. Hon skulle få tillbaka 8000 kr den jäveln.... Men hon jobbade desto mer än mig i somras..:D
Vi sitter och dricker kaffe och äter mums mums.. Usch ska nog inte tala om hur många man slängt i sig... Haha de är så att jag skäms själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0