Trötter!

Igår så följde Ida med mig hem för hon ville inte sitta själv... Hennes kusin Rebecca hade åkt till praktiken..
Sprang ner och kollade om det fanns någon ledig tvättis tid och de gjorde det.. 19.00 - 22.00.. Vi sprang hem till Ida för att hämta hennes sladd till datorn så hon kunde få batteri för det var helt sten dött..
Sen när vi kom hem till mig så sorterade jag tvätten och sprang ner med den.. Och sen var städningen i full gång... Bäddade rent i sängen, städade badrummet.. Hittade världens största spindel på min hylla bland handdukarna.. Skrek rätt ut...
Ida sa jag kommer inte och tar den så jag fick göra det själv... Usch jag hatar spindlar men den dog iaf....
Sen gick Ida hem och då hade jag tvättat klart och sorterat min pappersinsamling och slängt den mm...
Sen kom Carro och Robin en stund på en kopp kaffe..:D Trevligt med sällskap..:D
Vi satt och kollade på ballar av stål...
Sen när dom körde så fick jag skura golven iaf för det var det viktigaste.. Sen vart det sängen...

Nu sitter man här.. Kim kommer ner om någon minut. Hon har jobbat natten men är inte trött så hon ska följa med mig ner till Konsum och handla fikabröd....
Sen kommer polisen Ulf hit...
Dags att sätta på kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0