Nere hos mamma

Mamma plockade upp mig efter hon hade varit och tittat på när Kevin övningskörde med sin nya moped..
Kom ner till mamma, satte i gång min laptop och surfade en stund innan man spelade bubble shooter på hamsterpaj...
Var så trött så jag stängde av datorn och gick och la mig på soffan och glodde på tv..
Var den rätte för rosning på tv.n. Tycker det programmet är så överdrivet. Sämsta programmet någonsin tror jag..
Somnade innan det programmet var slut..
Pappa väckte mig vid halv 7 då middagen var klar.. Potatisgratäng med kassler, väldigt länge sen man åt det..
Var så trött så jag visste inte själv vad jag hette.. Hade mycket väl kunnat gå och lägga mig i sängen och sovit för natten..
Tryckte i mig lite mat, var inte så hungrig..
Efter maten så var jag och mamma ute med hundarna sen blev de tv:n igen... whipout började då.:D Det är väldigt roligt att se på, speciellt när dom kommer till dom där bollarna.:D
I pausen körde mamma och jag hem till mig för jag skulle hämta trosor,strumpor, min pärm som jag fick av barnmorskan.. Ska nämligen dit i morgon.. Ska få höra hjärtslagen.:D Mamma ska följa med mig.. Ville absolut inte att Gigge skulle med mig längre.. Vill inte ha med han att göra..
Så i natt slaggar jag nere hos mamma... Vi har suttit och kollat på sanningens ögonblick..
Är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Min mage tål inte att jag tar järntabletterna varje dag heller så jag får ta dom varannan...
Blir sängen för min del snart.. Ska lägga mig och kolla klart på filmen jag började se natten till idag.. Dude, where is my car eller vad den heter....


Kommentarer
Postat av: Mia

inte för att jag vill lägga mig i eller så..men sålänge du inte känner dig "hotad" som tex om han slår dig osv så har han rätt att följa med till bm..det e ändå hans barn med!. bara så du vet de.

2009-03-16 @ 08:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0