Middag

Jag och Ida gick hem från mamma vid tre tiden..
Tog med mig mina paraplyer hem så nu har jag dom hemma igen om man skulle behöva använda dom om man ska ut i regnet..:D
Gick inom mitt och lämnade av paraplyerna och min väska och sen gick vi vidare hem till Ida för att hämta hennes dator, grytbitar mm och sen gick vi hem till mig igen. .
Började laga middag. Blev mega gott... Det enda som inte var någon höjdare var ju att syrran skulle ha svamp i maten men som tur väl var så var det hela svampar så det var lätt att plocka bort dom...
Så gryta med ris blev det till middag... Satte på 8 koppar kaffe till syrran också men än så länge har hon inte tagit en enda kopp kaffe.. Blir dricka kaffe för hela dagen o kvällen och lite där till...
Vi har precis tryckt i oss lite glass med strössel och nöttopping...
Sitter vid köksbordet och hänger med våra laptopar..

Funderar på om man ska ha sig en kopp kaffe men det slutar ju alltid med att jag ändå inte dricker upp det. Var nog väldigt onödigt att jag satte på så mycket kaffe som man gjorde....

Men men....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0