Måndagen

I morse så var man på möte inne i stan..
Mamma kom hit vid 8 tiden och sa att hon skulle köra mig... Så då gick jag med mamma och hundarna ner till henne..
Var på mötet. Handlade på vägen hem, åkte hem till mig och lämnade maten och sen följde jag med mamma ner till henne..
Mamma körde hem mig sen ville inte ut och promenera i detta snöblasket som regnar ner..
Snart kommer älskling hit och jag har förberett maten.. Blir kycklingrullar idag som han beställde igår..
Rinde tandis när jag var nere hos mamma och frågade efter min faktura.. Är nog inte så många som ringer och vill ha den..
Ringde csn och babblade med dom också..
Men men....

Saknar älskling men han kommer om en halvtimme eller något... Ska börja steka kycklingen, har tänat den och skurtit purjolök och jalapeno...
Blir glass till efterrätt idag hade jag tänkt.. Blir mys..:D

Nu måste jag fortsätta..
Hajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0