Mamma

När mamma var på väg hem från stan så plockade hon upp mig utanför mitt.
Kommer ner till mamma sätter på kaffe och fikar lite och sen börjar hon babbla i telefon. Tänkte jaja hon lägger väl på snart men icke gjorde hon det..
Hon hade babblat över en timme med min bror i telefonen när jag fick nog och gick hem.
Följde med syrran hem till Ida och då ringer mamma och frågar om jag inte skulle ha middag och frågade varför jag hade så bråttom hem. Sa att hon var osocial som satt och babblade i telefonen..
Mamma frågade mig om jag skulle komma ner igen och jag sa jag pallar inte gå ner en gång till och sen hem en gång till, så mamma sa att hon skulle hämta mig..

Usch för varje timme som går så får jag mer och mer panik för tandläkaren i morgon.. Hatar verkligen att åka dit... Tycker absolut inte om dom...

Blåser som attan gör det ute med.. Man blåser nästan omkull..
Inte alls de här sköna vädret ute som det var innan idag...

Usch känner en viss irritation i kroppen men vet inte mot vad alls... Känner mig trött också...

Men men..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0