Lägenheten

Var och kollade på lägenheten..
Kom in och golvet kändes direkt kallt och det var absolut ingen värme i lägenheten.. Kollade in i köket, påminde lite om min gamla tvåa. Kollade ovanför spisen och där fanns det ingen köksfläkt.. Lite äckligt..
Fortsatte in i sovrummet. Var väl fina tapeter så där inne men inte min smak och färg på dom.
Hon som bodde där nu hade fått nytapetserat överallt när hon hade flyttat in..
Kollade in i vardagsrummet och där var det fint.. Mega fin färg på tapeten....
Sen var de då toan kvar vi skulle kolla på.. När hon öppnade dörren så höll jag på skrika rätt ut...
Väggarna var rosa.. Vem vill ha rosa väggar inne på toan??? Cecilia från kabo kom inte dit.
Skickade ett mail till Cecilia på kabo angående lägenheten.. Hon ville veta om jag skulle ha den eller inte... 
Såhär skrev jag till Cecilia...


Hejsan!
Jag har varit och tittat på lägenheten och den ska jag inte ha. Var alldeles för kallt i den och det fanns ingen köksfläkt och färgen i badrummet på väggarna var rosa aktig...
Och Anna som bodde i lägenheten sa att hon hade sagt till vaktmästarna 2 gånger angående värmen i lägenheten men det var alltid så kallt i den ändå. Riktigt kändes i fötterna hur kallt de var när man kom in för golven var med kalla.

Och detta fick jag till svar:

Hej Hanna!


Ok då vet jag. Det var ju tråkigt. . Jag skas självklart ringa Bovärden och be honom titta på det som är fel. Köksfläkt kan man få insatt i de flesta lägenheter och färger går också att åtgärda.

Du får hålla koll på om det är någon annan som passar dig bättre och anmäla dig, så hörs vi av igen.


Vänligen

Cecilia


Och då fattar jag inte att dom inte kollat upp det med värmen i lägenheten innan när hon som bodde där hade sagt till om det 2 gånger och det inte blivit bättre.
Och hon hade även sagt till om köksfläkten men dom hade sagt till henne att hon får nöja sig med den lilla ventilen hon hade ovanför spisen..


Så de är bara att leta vidare på lägenhet..
Har lagt intresseanmälan på 2 lägenheter till.. En på brunnsvägen där det stod att det fanns tvättmaskin och torktumlare i lägenheten och en på triangelvägen 11 och dom lägenheterna brukar vara fina där...

Så får väl se vart man hamnar någonstans..!!!

Sitter hemma hos mamma nu... Har ätit korv med bröd..:D Ska snart gå hem och ta en kaffe med Kimpalainen..

Hämtade även ut mitt HM paket med mina mammakläder idag.. 3 plagg som ska skickas tillbaka..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0