Kalas

I morse när jag och Kim vaknade så drack vi lite kaffe innan hon skulle hem och slänga sig i duschen för att åka och jobba och jag skulle slänga mig i duschen för jag skulle ner till mamma. Britt och Elis skulle med komma idag.. Skulle ha kalas för Kevin som fyllde år i onsdags.
Folket kom och vi åt smörgåstårta, vanlig tårta och fikade kakor. Jag och Ida blev så trötta sen så vi gick och la oss i mammas säng vid tre tiden och somnade där.
Jag vaknade vid 18.30 och då hade jag en filt på mig. Skickade ett sms till syrran och frågade vart hon hade tagit vägen och då skrev hon att hon hade gått hem efter att hon hade stoppat om mig med en filt...
Klev upp och då började mamma och Britt prata om att beställa pizza. Så dom beställde pizza och jag fick en pommes tallrik med sallad och ost.:D Gott.
Sen gick jag hem.. Pratade med sis i telefonen hela vägen hem. Hon stod utanför min port när jag kom hem för att hon skulle möta mig och sen skulle vi gå hem till henne och ta en kopp te...
Satt hemma hos syrran lite över en timme sen kom mamma med Flynn en runda och pratade lite. När mamma skulle gå hem så hade jag följe med henne till min port och där sa vi godnatt för denna kvällen....

Kim sov nere hos mig efter det som hände i natt... Kände verkligen inte för att vara själv, var totalt knäckt. Mamma sa att jag skulle åka med henne hem och sova men sen var jag tvungen att plocka/sopa upp glas splittret och allt som låg över hela trappan... Kunde inte lämna det där. Kim erbjöd sig att hjälpa mig. Hade ingen sopborste med skyffel men det hade Kim som hon sprang hem och hämtade och sen vid 03.30 så stod vi och sopade trappan för att få upp allt glas splitter..
Trappan såg ut som ny efter att vi var färdiga.. Sen var det dags för att borsta tänderna och hoppa ner i sängen, jag och Kim låg och pratade en bra stund innan vi båda somnade.
Somnade nog vid 05.00 tiden i natt och vaknade vid 09.30...
Tråkigt att det verkligen skulle sluta på detta viset.. Men nu är det över för alltid... Kommer bli en kämpig tid...
Som tur väl är så har jag världens bästa familj och mina underbara älskade vänner som stöttar mig. Vet inte vad jag skulle tagit mig till utan dom.
Hade verkligen otur fredag den 13 denna gången.

Kim kommer alldeles strax så nu är det dax att sätta på kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0