Kaffekannan

Håller på städa och skulle ha mig en kopp kaffe tänkte jag..
Går ut i köket o tar kannan för att fylla den med lite vatten, går bort mot kaffebryggan och börjar hälla i vattnet.. Saknas lite så jag vänder mig om för att jag ska gå och hämta mer vatten... Då glider kann jäveln ur näven på mig och rätt ner i bänken och flyger ner på golvet och den går sönder...:(
Så deprimerande.. Frågan är om dom säljer enskilda kaffekannor eller om jag måste köpa en helt ny kaffebryggare... Säljer dom kannorna enskilt så kostar dom väl en förmögenhet och lika bra att köpa en ny..
Rinde Kimpa för att kolla om hon hade en extra kaffebryggare men icke de men hon sa att Hanna hade nog en så jag ringde Hanna och visst hade hon det.... Sprang över till henne och hämtade den..:D
Precis diskat den och sköljer igenom den med vatten en gång först innan jag ska sätta i gång kaffe... Sen får de bli fortsättning med städningen....

Någon som vet om dom säljer enskilda kaffekannor till denna modellen?? Nämligen den modellen jag har.. Melitta de luxe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0