Inatt

Inatt när jag låg och kollade på film så ringde mobilen vid klockan 01.00, då var det syrran som undrade om jag var vaken.. Hon skulle komma över.
Jag var lite smått hungrig så jag bad henne ta med sig ett paket nudlar till mig men hon kom med 2 paket.
Slutade med att hon sov över hos mig, när vi hade ätit och så gjorde vi oss iordning för sängen och kröp ner för att fortsätta kolla på filmen jag låg och kollade på innan.. Hade redan settt 17 min när Ida kom men hon fick hänga med i den ändå...
The American Poop Movie tror jag den hette.. Den var inte alls bra, såg halva filmen och sen stängde jag av för att sova men nu när man sett halva så måste man ju se hela bara för att se hur den verkligen slutar..

Vid 09.45 i morse så ringde mamma och väckte oss.. Helt död var man.. Mamma undrade om vi ville komma ner på frukost och det säger man ju inte nej till så jag fick slänga upp syrran ur sängen med....
Benen hängde verkligen inte med när man var på väg ner till mamma.. Benen var som spaghetti..
Var så skönt väder ute... Hade fleece tröja på mig och jackan i handen...
Kom ner till mamma och käkade och sen gick vi ut på baksidan och satte oss för att sitta lite i solen...
Men när solen försvann bland molnen så blev det genast kallare och började blåsa lite...

Nu har mamma och Ida åkt till affären för att handla så jag tänkte smyga mig ut till köket och tina en bulle eller 2.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0