Hemma

Igår kväll så kom Carro och hämtade mig efter jobbet.
Åkte till Coop forum för att köpa en pizza vi skulle dela på..:D Blev den där salami pizzan..:D
Kom hem till Carro, satte igång ugnen och sen kom Carro´s kompis Roger också...
När pizzan var färdig så slängde vi på en film.. Sjätte sinnet. Sett den innan men kom inte ihåg så mkt.
Carro tyckte att det var ett under att jag inte hade somnat när det hade gått 1 timme och 16 min på filmen.. Sa inte ännu men om ett par min..:D Och mycket riktigt, efter ett par minuter så låg jag och halvsov till och från...
När filmen var slut så cyklade Roger hem och vi gjorde oss klara för sängen..
Låg och pratade en del och sen somnade man som en stock.. Vaknade 09.30 i morse och jag har sovit som en gud. Vet inte hur länge sen man sov så gott. Men det enda som är jobbigt är att man är så varm i kroppen om nätterna nu.. Jag sover med duntäcke här hemma 365 dagar om året och det har aldrig varit några problem.. Men i natt när jag sov med ett tunt täcke så höll jag på dö av värmeslag... Hade täcke på halva kroppen och halva utan... Men kroppstemperaturen har ju höjts med när man är gravid.. Jag håller bara på smälla av nu med duntäcke... 
Men men.. När jag kom upp så sitter Carro ute i vardagsrummet och kollar på andra avenyn.. Hon påpekar att jag legat och putat med asen.. Halva kroppen med täcke och halva inte..:D 
Carro höll på tvätta så hon hade klivit upp vid 7 i morse eller vad nu klockan var...
Käkade frukost, duschade och sen gick jag och Carro ner till försäkringskassan och lämnade in mitt moderskapsintyg och sen mötte vi Roger där utanför så då skulle vi gå vidare till City Gross för Carro skulle hämta ut sin mobil som hon haft på lagning..
Sen kommer hon nog med världens knäppaste ide.. Att gå till Coop Forum för att köpa köttsoppa... Hon tyckte vi skulle ut och promenera.. Så det var bara till att gå..:D
När vi är tillbaka utanför Carro´s port så säger vi hej då till Roger som skulle hem och äta frukost.. Kommer upp till Carro och jag börjar värma köttsoppan direkt och dukar fram knäckebröd mm..
Sen kom Camilla och hennes vän på en kopp kaffe, men blev en snabb visit för dom eftersom Carro skulle köra och lämna mig och sen köra inom sin mamma innan hon ska vidare till jobbet...
Så nu sitter man hemma igen.. En stund.. Om en timme ska jag följa med mamma ner till Konsum för hon ska hämta ut sitt HM paket som har kommit.. Lustigt att hennes paket kom denna veckan men mitt kommer inte förens nästa vecka och vi beställde ändå det samma dag fast jag beställde mina kläder en halvtimme före mamma...
Men men.. Ska logga in på HM´s sida iaf nu och kolla hur det går för min kära beställning....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0