Hemma!

Så nu har man borde varit i staden och hos mamma en sväng...:D

Erlandsson hämtade mig vid 15.40 och sen bar det in till Karlshamn, vi körde via Asarum för att kolla vart den lägenheten ligger som jag ska kolla på i morgon. Hade absolut inte varit några problem att hitta dit, var ju hur enkelt som helst..:D
Körde in på torget och parkerade och sen gick vi till briggen.. Kändes som det var jätte mycket folk som satt där men när vi vände oss om och kollade bort mot borden så var det typ alldeles folk tomt...
Det var helt folk tomt på stan också idag.. Vart höll alla människor hus??
Beställde våran mat och gick och satte oss och pratade... Satt på briggen ett bra tag innan vi vandrade vidare ut på stan...
Var inne på walkon och tittade på skor... Dom har mer skor och utbud där tycker jag än på anderssons & nilssons skor..
Dom skorna jag köpte i höstas kostade 360 kr då eller vad de nu var dom kostade men nu var dom nedsatta till 299 kr.. Tror banne mig jag ska köpa likadana såna skor.. Trivdes i dom och dom är för jävla sköna att gå med... Känns inte ens att man har skor på fötterna för dom väger inget heller.
Gick vidare bort till veromoda där Erlandsson hittade en as snygg jacka som hon köpte.... Jag hoppas verkligen inte hon ångrar sig för den för hon var ändå tveksam när hon köpte den... Ångra dig inte Erlandsson den var skit snygg.. =) Mamma ringde när vi var inne på veromoda hon var på väg till Karlshamn för att hämta bror... Hon frågade vad jag gjorde för hon ville plocka upp mig och ville att vi skulle äta på toms corner. Men jag hade ju redan ätit baugette med Erlandsson och mamma glömde bort att jag redan var i staden.
Gick vidare till glitter och kollade lite... Hittade massa solglasögon som vi testade.. Haha jag såg inte mer än klok ut i dom...
Erlandsson och jag körde vidare ut till mcd där det blev en glass med topping.. Gud så gott det var, länge sen man åt en sådan..
Sen körde vi något varv i staden igen bara för att kolla läget om det var mer folk ute... Men det var ju självklart lika dött då också. Så då började vi köra hemåt...
Erlandsson släppte av mig hemma hos mamma för jag tänkte jag skulle hinna prata och umgås lite med min bror innan han skulle vidare till Milla. Men när jag öppnar ytterdörren vem står  intedär beredd på att köra om det inte var min kära bror?? *Suck* Åkte jag hit i onödan???
Hann prata typ 5 ord med han innan jag fick ordet hejdå i öronen.. Jaha tänkte jag hejdå på dig med...
Men han skulle komma hem till mamma en vända i morgon.. Så förhoppningsvis så hinner man prata med han mer då...
Förhoppningsvis så kommer jag få köpa hans hemmabiosystem nu med när han är hemma.....
Tog en kopp kaffe hemma hos mamma och sen sydde mamma mina byxor och sen skulle jag gå hem och då skulle pappa precis köra till affären så jag åkte snål skjus med honom hem..:D Perfekt tajming..:D
Kim skulle komma ner en sväng när Daniel skulle köra till jobbet..
Så nu sitter man bara och tråkar på sjäva internet.. Ska spela lite bubble shooter tänkte jag..:D
Kolla om det är något bra program på tv:n kanske...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0