Godmorgon sa mamma

Tyckte det plingade på min dörr 3 gånger, vaknade till liv.
Visste inte om det var i drömmen eller om det verkligen plingade på dörren.. Gick upp för att kolla i nyckelhålet. Såg knappt något. Var inte så vaken. Men utanför dörren så ser jag mamma och Flynn.. Öppnade och sa hej och slängde mig i sängen.
Mamma frågade om jag skulle följa med hem.. Och jag frågade vad klockan var och jag sa säg inte att hon är vid 8 för då dör jag. Mamma sa jo klockan är något sånt..
Tittade på klockan och vad var den? 08.14.. Åhh höll på smälla av.. Klädde på mig och bäddade min säng och packade ner datorn och sen gick jag ner till mamma.. På vägen ner till mamma så kommer jag på att jag glömde min mobil hemma men jag vände inte tillbaka för att hämta den..
Så nu har jag och mamma precis ätit frukost...
Ska beställa lite mamma kläder från HM hade jag tänkt.. Men som vanligt när man ska beställa så har man ingen rabattkod, men har man precis beställt eller inte har några pengar till att beställa så vad är det man får om inte en rabattkod. Mamma ska kolla om pappa har fått någon kod som jag kan ta isf beställer jag i pappas namn...
Nu ska jag dricka kaffe med mamma för hon har dukat fram det till mig. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0