Fixat med CV och personligbrev

Har suttit nere hos mamma i flera timmar idag, skulle ordna personligbrev och ett CV..
Att fixa CV gick snabbt men sen när man skulle börja med det personliga brevet så gick det inte alls lika smidigt.
Vi fick en lapp om en annons när jag var på mötet och utifrån den annonsen skulle vi skriva ett personligt brev som handlade om guide till marin museum..
Men blev klar till slut iaf. Tog mina pauser emellan åt för jag var så irriterad för att jag inte fick ihop det...
Jag och pappa lagade mat idag.. grönsakswok med ris och snitchzel.. Kokade först riset och sen stekte grönsakerna och sen när riset var klart så hällde vi i det i stekpannan med grönsaker och sen fick det ligga där och steka ett tag.. Åhh gud så gott det var..
Den maten kommer jag med göra hemma.. Wok grönsaker är ju så gott med..
Vid 9 tiden så åkte jag med pappa hem när han ändå skulle köra ner till Frendos och handla mjölk...
Gick upp till Kim.. Hon bjöd på bullar och juice.:D
Vi har suttit och grejat med hennes blogg för hon gjorde en ny... Vi satt och letade efter en sida där det står hur man gör om sin blogg, hittade en sida men fattade i princip noll... Så vi kopierade lite från min sida och slängde in på hennes sida..
Men när jag gick därifrån nyss så försökte hon få in en mätare som visar hur länge hon och Daniel har varit tillsammans..
Jag vill få in den där loggen om babystrology på min sida men jag vet inte hur man gör.. Är det någon som vet så berätta gärna..

I morgon ska vi ha ett litet familje kalas hemma för Kevin mammas sambos son fyller hela 15 år.. Så i morgon blir det glasstårta..:D
Och jag har bestämt middagen i morgon med..:D Den där köttgrytan med potatis och sås som vi åt i söndags..:D Så god.. Pappas grytor är alltid godast..
Ville haft den grytan idag men det ville inte pappa för då skulle inte middagen vara klar förens klockan 20.00. Och sen sa han att vi åt faktiskt den i söndags men både jag och mamma sa det gör absolut ingenting..:D
Så i morgon får jag grytan igen.. Jag säger gud vad jag ska äta..:D Haha..


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag ska lägga in det snart :D Har inte tagit en enda magbild än så länge =)..Om du trycker på loggen på min sida så kommer du inte på sidan där man skriver info om bebisen, fyll i ditt namn, hur många barn, din senaste mens och beräknat datum. Sen kopierar du texten du får där nere och klistrar in den där du vill ha den i dina kodmallar. Jag klistrade in den direkt efter min profile. Är du med=)? Kram

2009-03-11 @ 06:25:37
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0