Carro, Harrys, UL

Vaknade av att mamma ringde och väckte mig vid tio tiden!! Kunde inte somna om sen även om man var döds trött...
Satte mig och sökte jobb, skrev mail och käkade frukost. Ringde arbetsförmedlingen och redovisade dom jobben jag hade sökt.. Sen slängde jag mig i duschen och promenerade ner till mamma...
Somnade på soffan på eftermiddagen..
Sen skulle jag dra mig in till Carro i stan... Mamma körde in mig men innan vi körde så körde vi inom mig för jag skulle byta kläder och ta den remiss lappen jag skulle ha med mig..
Kom in till Carro och det var någon kille som öppnade dörren och såg helt frågade ut. Frågade efter Carro och han bara höjde på ögonbrynen.. Tänkte nu är jag i fel lägenhet men sen sa jag Caroline och då fattade han... =) Haha...
Kom in och de var fullt med folk här....
Mamma följde med in och kollade in och kollade hur Carro hade det och så...
Sen när mamma kört så satte vi oss och fikade pizzabullar som Carro och Mattias hade varit så duktiga och bakat..
Sen slutade med att vi gick ner till Harrys och satte oss där.. Men då var det bara jag, Carro, Roger och hans kompis Kidde...
Vi satt och gjorde den där quizen som dom har på onsdagar om musik.. haha vi hade nog bara 2 rätt av 15 eller något..:D
Jag, Carro och Roger gick hem till Carro sen för att kolla på film men när vi väl kom hit så pallade vi inte.. Utan dom 2 gjorde makaroner med köttbullar.. Och jag som inte tycker om det åt köttebullemacka..:D Länge sen man åt det... Sen satt vi och snurrade runt på datorn och sen pallade sig denna Roger hem och vi gjorde oss klara för sängen...

Vaknade vid 9 i morse och slängde mig i duschen.. Kl 10 så kom Cedro.. Han hade med sig frallor... Så vi satt och käkade frukost...
Vid 13.15 så ska jag vara på sjukhuset och möta min man för jag ska på UL idag.... Så Carro är så snäll och kör bort mig dit.
Efter UL så ska jag hem till Nina i prästslätten där mamma är och gör proppkakor. När man ändå är där så ska jag kolla om Jenny är hemma så kan man gå hem en sväng till henne och ta en kopp te... För proppkakorna tar nog ett litet tag att göra innan vi ska äta dom...

Men men...
Nu ska jag gå och kolla vad Carro har för sig..... Hon håller på städar och har sig..:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0