Beställt

Jag och mamma körde in till stan i förmiddags för att åka till hemmabutiken innan vi körde dit så plockade vi upp pappa på hans jobb för han skulle också följa med..
Kom in på hemmabutiken och mamma o pappa fick hjälp.. Mamma fick till och med testa damsugarna.. Såg rätt roligt ut när hon stod där och damsugade.:D
Sen när dom bestämt sig för en philips så kollade vi med han försäljaren om han hade en sån kaffekanna till mig...
Han hade ingen hemma men han skulle beställa hem en... Kostade runt 200 kr sa han.....
Kommer om 1-2 veckor...
Åkte och lämnade pappa på jobbet och sen körde jag o mamma hem...
Kom hem till mamma och satte på kaffe.. Hällde upp i min kopp och sen la jag mig ner på köksbänken och somnade....
Vid 14.40 var det dags att köra in till stan igen.. Flynn skulle till veterinären. Han vill inte äta och han har blivit väldigt mager...
Hon veterinären stod och pratade en stund innan hon undersökte honom mm... Hon sa att han var mager och sen skulle hon ta blodprover på honom... Hon hann bara nudda Flynn med kanylen och då skrek han rätt ut och började rycka och skulle hoppa ner från undersökningsbordet mm.. Försökte tre gånger men det gick inte.. Hon hann inte sticka in kanylen för att få något blod.. Både jag och mamma stod och höll fast honom men det hjälpte inte så veterinären fick hämta en personal till...
Till slut lyckades vi och veterinären fick sina blodprover... Vi får prov svaren på onsdag.. Då ska mamma ringa in till dom när dom har telefontid...
Vi gick ut för att vänta på att veterinären skulle komma med underlagskopian på räkningen eftersom mamma ska ha de på faktura så fick hon en sån.. Men den ska ändå skickas till försäkringsbolaget... Var verkligen inte billigt och distriktveterinärerna är absolut inte billiga... Men iaf på den lappen mamma fick så stod de då att Flynn var mager mm och att han möjligvis kan ha anorexia... =( Verkligen inget vi hoppas på att han har....
Då vet man inte hur de kan sluta med de hela...
Åkte hem till mamma efter veterinären och ställde mig och tinade upp köttbullar och kokade makaroner till Flynn och blandade ihop det med foder.
Först ville han inte ha de heller som allt annat men sen började mamma mata honom och satt jämte honom och då började han äta...
Efter jag gjort maten till Flynn så började jag baka chokladbollar... Dom blev verkligen inte alls som dom brukar bli...
Idag var dom väldigt söta och äckliga tyckte jag..
Åt middag och sen följde jag med mamma en runda med Flynn, kom in igen och tog en kopp kaffe och sen promenerade jag och syrran hem samtidigt...
Så kom nyss innanför dörren... Camilla kanske ska komma en runda sen på en kopp kaffe men bara om hon hade en bil...
Sitter och kollar på färjan på tv.:D Dom få minuterna jag har sett nu så verkar inte färjan 2 lika bra som färjan 1...


I morse så plingade de på min dörr.. Var så trött så jag visste inte om jag skulle orka ställa mig upp bara men tog mig upp och kollade i nyckelhålet och vem var det som stod där om inte mamma?
Öppnade dörren och sa att hon inte var klok.. Klockan var 08.08...
Gick och slängde mig i sängen så fort jag öppnat dörren och sen stod mamma och pratade i någon minut innan hon gick och då fick man dra sig upp igen för att gå och låsa dörren...
Sen slocknade man om som en stock igen och vaknade lite innan elva..:D

Men men de är väl dags att kolla klart nu innan man missar allt för mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0