31/3 - 09

Vaknade i morse av att min mobil ringde.. Var ett nummer jag inte kände igen, dom hann inte mer än lägga på innan dom ringde upp igen... Suck tänkte jag... Skulle kolla eniro vem det var som ringde... Tror ni de stod något namn eller företag? Inte någonstans...
Inte på hitta.se heller...
Ajja får väl svara nästa gång dom ringer tänkte jag. Tog inte mer än 5 min innan dom ringde igen och jag svarade....
Då var det från företaget schenker.. Va fan vill dom mig tänkte jag...
Han sa jag vet inte om jag kommit rätt men jag söker Daniel Solh? Jag bara han bor ovanför mig... Han ba jaha men du har inget till honom nä? Jag bara nej det har jag inte... Han bara men då bor han på Brunnsvägen 2E jag ba ja ovanför mig, asså så bor han på Brunnsvägen 2E jag ba ja.. Sen tackade han för sig och så la vi på....
Va fan tänkte jag.. Varför ringer dom mig och frågar efter honom???
Gick upp klädde på mig och väntade på att Kimpa skulle höra av sig..
Skulle upp till henne och äta frukost.. Nybakta scones.... Gott..
Vid kvart över 1 så var jag tvungen att gå hem för jag skulle gå ner till mamma.. Så när jag kom hem så blev det en snabb sväng i duschen och sen fick jag ta min laptop och gå...
Svänger in på mammas gata och då sparkar bebisen mig i sidan så jag får skit ont.. Ville bara lägga mig ner och skrika för så ont gjorde det...
Hasar mig bort och in genom dörren... Då kommer syrran Ida och säger att dom ska åka nu.. Jaha varför de då?? Då skulle mamma köra Flisan till akuten för Flisan hade såna kraftiga buksmärtor....
Ida stannade hemma med mig...Pappa kom precis in genom dörren...
Var meningen att jag och Ida skulle börja förbereda middagen.. Korvsoppa.. Men det blev de ju inte nu..
Ska åka ut till Sandbäck sen för att hälsa på kusin Jenny men om det blir så nu med det vet jag inte.. Vet inte hur de slutar med syrran nu... Förhoppningsvis så är det inget med henne...


Men men får väl se hur de blir med denna dagen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0