6/6

Tror jag ska lägga ner min blogg..
Har inget vettigt att skriva längre.. Orkar inte... Har mkt annat som ska göras hela tiden.. Mkt som ska fixas innan bebis anländer till världen mm...

Hur som helst så har jag hjälpt min moder att städa.
Varit nere på rock men inte själva området utan bara vid husen för att lämna kläder till syrran som var helt blöt..
I morgon ska jag till Kallinge och hämta saker.. Eller om ett par timmar blir det..

Går in i vecka 32 idag...
8 veckor kvar nu.

btw var på visning av förlossningen igår och det var väldigt drygt eftersom man var så trött och barnmorskan sa då ju i varenda mening och det var jääävligt jobbigt att lyssna på i 1 ½ timme och resten av människorna som var där behöver man inte ens tala om....
Känns mer och mer i ryggen nu... Undra hur stor mage man har när man väl ska föda...

Godnatt!!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0