Yeees!

Jävla vad jag kan..:D
Jag behöver inte skicka iväg min laptop på lagning, jag ordnade att själv... Är rätt stolt faktiskt..:D Hahah....
Den där länken ena killen skickade till min mail igår den skulle packas upp och sen installeras men de sa inte den andra gubben till mig. Han sa att jag skulle spara den på skrivbordet och sen dubbelklicka på den, han sa inget om att packa upp den..
Men jag testade innan tänkte de kan ju inte gå mer fel än vad de redan gjort..:D
Och nu fungerar det... Wiiihooohhooo:D

Sov nere hos mamma i natt.. Vaknade 10.30 var svin trött ville sova mera men sen tänkte jag att man inte kan sova bort hela dagen. Så jag gav hundarna mat också. Sen ville Flynn och Spike ut så det var bara klä på sig och gå ut i dugg regnet..
Kom in till mamma igen satte mig och åt frukost och sen tänkte jag att jag kan sitta lite på Adams dator.. Först fick jag inte igång den men alla strömkablar var i så mamma fick hjälpa mig och då var det något bakom datorn som satt löst. Sen när datorn väl var igång så fanns det inget tagentbord.. VAFAN!!! 
Var bara stänga ner skiten igen. Gick hem istället... Så nu sitter man här och är rätt stolt över sig själv...:D

Ska snart ta och slänga mig i duschen nu.. Funderar på om man ska leta efter någon film man ska ladda ner och glo på....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0