Tisdag

Skulle åkt med mamma och Nina till Kristianstad idag, dom skulle gått på partylite möte men sen rinde mamma och sa att hon inte skulle följa med dit för hon hade värk men att Nina ändå ville ha sällskap så jag kunde följa med om jag ville ändå. Hmm nej tack åker inte med en människa jag knappt känner...
 
Mamma var ute och gick med Flynn när hon ringde och jag hade precis vaknat. När vi la på så tog det nog inte mer än 5 min innan det plingade på dörren, hade precis fått på mig kläder och bäddat sängen.
Det var mamma och Flynn som stod utanför dörren. 
När mamma kommer in så börjar hon vattna mina blommor och jag sätter på kaffe till henne. Hade precis gjort te till mig själv. 
Mamma var här en stund innan hon och Flynn gick hem.  

Hade gnabb med pojkvännen på msn.. Så jävla tråkigt när det ska vara så.
Slängde mig i duschen och gjorde mig i ordning. Ringde mamma och frågade om vi skulle köra till maxi...
Mamma låg och sov. Inte nu men senare sa hon.. Jaha då hade man ju inte behövt duscha och göra sig i ordning innan.. Men men tänkte jag, kan va skönt och ändå vara klar. Tog 10 min och sen skickade mamma och skrev att hon bara skulle duscha och att hon skulle vara hos mig vid 15.10..
Mamma kom och vi åkte ner till maxi..

När vi kom hem till Svängsta igen så stannade vi utanför mitt så jag fick springa in och lämna min matkasse skulle ner till mamma.. Tog min viktigaste sak med.. Laptopen.. Sitter inte nere hos mamma utan min data.. Alla andra sitter ju vid sina där nere.
På menyn så stod pasta med baconsås..Meeega gott.. Pappas mat..:D
Gick en runda med Flynn vid 20.00 tiden var rätt halt ute. Både jag och Flynn gled. Han var så go när vi var ute och gick. Jag har nog aldrig sett en hund som har så mkt panik när han ska skita.. Stackarn. Han visste inte vart han skulle hän och rumpan den flög upp och ner medans han skulle hitta ett bra ställe.
Sen skulle han leka.. Han hoppade och han lekte med kopplet och han hade sig...Så j*vla underbar..

När jag kom in till mamma igen med Flynn så skulle mamma köra ner mig till Frendos, Jag skulle handla lite..:D
Köpte 6 frösna baugetter, som jag ska värma någon morgon... Gott med varma baugetter och o´boy.
Köpte även banana skids, åhh älskar dom...

När jag kom hem så kom Kim och Jenny ner hit, vi satt och pratade och sen efter en stund så gjorde vi te.. Mamma kom också in. Kim hade ramlat ner för sin trappa idag. Så hon var alldeles svullen om foten. Mamma sa till henne att ringa jourläkacentralen. Vilket hon gjorde. Men Kim ville inte åka in i kväll först för att dom inte hade röntgen i Karlshamn längre.. Nene vi kör i morgon bitti.. Mamma körde hem efter hon hade druckit en kopp kaffe. Mamma hinner inte mer än hem innan jag ringer henne och frågar om vi kunde köra in Kim. Då hade Kim ändrat sig.. Vi körde in och när vi kommer ner till jourläkacentralen så var den stängd...VA FAN... Jaja tänkte vi, vi går upp till akuten.. Kommer in anmäler oss och jag får syn på den där kaffe maskinen som även hade varmchoklad. Det skulle jag ha.. Tog fram plånboken och jag hittade en femma.. Åhh vad gott...:D Stod som ett fån och försökte få upp luckan där muggarna var...Men till slut fick jag upp det...
Hann inte sitta ner mer än 5 min innan Kim fick komma in på undersökningsrummet.. Och det var det snabbaste besöket jag varit med om hos läkaren..
Kim hade för vridit sin fot och i morgon bitti så ska hon in på röntgen. Mamma kör...
Halv nio i morgon bitti kommer min älskade moder natur och hämtar oss..

Och ikväll ska jag ha invalid Kim jämte mig i sängen. ÖÖÖÖÖÖRRRKKK.. Haha..
Ne hon är så go, får väl tycka lite synd om henne. :D
"Jag dök ner för min egen trapp" sa Kim till Arne på jourläkacentralen när hon ringde dit. Jag och Jenny bröt ut i skratt.

Jaja ne nu får de väl bli göra sig i ordning för sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0