Söndag

Vaknade 13.45 idag och hela min dag kändes förstörd... Blev arg på mig själv att man verkligen ligger och sover så länge..
Vaknade ändå vid nio tiden i morse och kollade på klockan och gick upp på toa och sen blev det sängen igen..
Kunde ju lika gärna stigit upp då...
Jaja men de fick väl gå an denna dagen ändå...
Bjöd ner Kim på kaffe även.. Men först kommer Jenny ner, blev lite chockad haha hon sa det bjuder du ner en så får du bjuda alla..:D Trodde ju de va Kim som kom..:D
Men det gjorde ju inget.. Roligare med fler.. Sen kom Kim efter 2 min och plingade på dörren..:D
Satt och pratade och så..
Sen ringde min kära moder och kollade om jag och syrran ville komma ner på middag idag. Självklart var första frågan vad blir det för mat, mamma svarade skinkstek med potatis och sås.. Åh de är ju så gott.. Visst sa jag och mamma sa att maten skulle vara klar vid 5 tiden..
Kim och Jenny gick hem sen och självklart fick man sitta och vänta på syrran som satt i soffan och skulle kolla klart på avsnittet hon kollade på..
Suck...
Gick ner till mamma sen när syrran väl var klar.. Trodde jag skulle frysa ansiktet av mej... -8 grader var det ute..
Kelade med vovvarna när man kom hem till mamma.. Alltid lika kul och komma dit och få Flynn upp i famnen som ska pussas och kelas..
Dennis var också hemma hos mamma, min brors barndomskompis.. Han ville inte ha någon skinkstek för han hade mat hemma sa han.. Men jag lyckades få han att äta ändå..:D
Efter maten så skulle pappa och Dennis köra hem till Dennis för att hämta möbler som Dennis skulle sälja som syrran skulle ha..
Så då åkte jag och syrran med så pappa lämnade av oss hemma hos mej..Tänkte inte gå den biten igen.. Höll ju på frysa fast på vägen ner till mamma..
Filmen bring it on gick på tv:n. Jag och syrran satt och kollade på den. Mamma skulle hämta syrran när mamma skulle lämna Ida´s julklappar som hon inte fick hem. Så syrran åkte med ner till mamma och ska sova där..
Jag gick hem till Hanna och drack te. Hon och Jonas satt och kollade på fullt hus 2.. Jag kom precis i mitten av filmen tror jag.. Måste ladda ner den, har bara sett ettan.
Kom hem från Hanna nyss...
Blir nog snart sängen för min del.. Ska ringa barnmorskan i morgon och fråga vart mina tabletter är.. Om hon glömde be en läkare skriva ut dom eller hur de ligger till..
Sen kommer Carro kl 10.00 och hämtar mej. Vi ska åka skridskor... Har inte stått på skridskor sens sist jag och Carro åkte och de är nog 1-2 år sen...
Kommer gå lite vinligt i början.. Ska inom mamma i morgon bitti när Carro hämtat mej för att hämta mina skridskor där.

Usch jag kan inte smälta det som har hänt Tiina... Men jag hoppas verkligen hon har det bättre nu.. Säger bara fy fan för droger....
Känns så overkligt.. Ändå min barndomsvän som jag lekte med hur mkt som helst och vi hade det jätte kul ihop..

Ska försöka lära mej lägga in någon bild här nu....
Se om de fungerar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0