Söndag

När man vaknade i morse så mamma varit och lämnat min bror i Karlshamn för han skulle åka hem till Kristianstad.
Han lämnade bilen här eftersom den ska på kontroll och sen ska den säljas så min bror skulle ta buss,tåg och flyg hem.
Är det någon som är intresserad av att köpa en svart volvo v70  D5:a? Isf kan ni ju höra av er. Det blir för dyrt för min bror för att ha den ståendes i Norge plus att man inte får har svenska bilar där när man bor där.

När jag skulle ta och äta frukost så skulle jag ha min fil till frukost men då hade min bror ätit upp den.. Åhh blev tokig.. .
Så jag fick äta smörgås med ost...

Idag ska jag se om det finns någon ledig tvättid. Måste tvätta..

Mina byxor från HM har med kommit, undra om coop är öppet där nere så man kan hämta ut dom. 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0