Nere hos mamma








Hade ställt klockan på 08.00.
Men innan klockan 8 så ringer hemtelefonen och då var det mamma som frågar om man är vaken.
Klev upp slängde på mig kläder, gjorde mig i ordning, packade ner datorn och sen tog jag den och gick..
Tog även med mig baguetterna jag hade i frysen..
Så när jag kommer ner till mamma så sätter jag igång ugnen och sen in med baugetterna..:D
Så mamma och pappa fick nybakta frallor till frukost innan dom skulle åka till Jönköping.

Mamma och pappa har precis åkt nu och Flynn till pip nisse satte igång och började pipa.. Han är en riktig mamma gris..
Värre än oss barn..:D

Sitter och kollar på Top model Australien.. Är nog det sämsta top model programmet jag någonsin sett..
 
Ska snart ut och gå med Flynn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0