Måndagen

I söndags kväll så tänkte jag att jag behöver nog inte ställa klockan på mobilen för jag brukar vakna rätt tidigt ändå...
Men hade jag inte vaknat till liv vid 10 tiden idag så hade jag verkligen haft panik...
Vaknade, startade datorn och musiken och sen slängde jag mig i duschen. Precis när man kommit in i duschen så ringder hemtelefonen.. TYPISKT....
Jaja det fick ringa... Men den personen som ringde gav sig inte... Var ett antal många signaler dom ringde... Tänke får väl ringa upp när jag kommer ut ur duschen då...
När jag var klar så kollade jag hemtelefonen och såg att de va dolt nr som ringt.. Trodde de va Jenny så jag ringde till henne men det var ju inte hon så jag ringde ju och väckte henne halvt som halvt...Sen när vi pratade så ringde mobilen. Brydde mig inte om ens att kolla vem det var..
Men sen när jag och Jenny lagt på så ringer mobilen igen.. Dolt nr igen... Svarade och då var de dom som skulle hämta min data.. Jag bara men jag ringde till fujutsi/siemens dagen efter för jag fixade problemet själv... Och han bara jaha men de var väl bra då....
Sen la vi på.. Fönade håret och sen sprang jag upp till Jenny och tog en snabb kopp te... Sen mitt i allt så ringde mamma och frågade om jag skulle åka med pappa hem.. Sen ringde pappa och sa att han skulle köra från Mörrum så jag skulle vara klar när han kom... Sprang ner och packade ner datorn och så...
Sen åkte jag ner till mamma och pappa hade köpt fika i Mörrum.. Choklad winerbröd och semlor..:D Choklad winerbrödet var rätt gott..Men semlan var inte alls god...

Sen var det dags för att åka till tandis... När vi kommer dit så ser vi min tandläkare 5 min innan jag ska va där så säger mamma ja då kanske du slipper vänta så länge idag på din tur...
Han gick in i receptionen.
Var helt tomt i väntrummet... Men efter någon minut så kommer han ut och går emot oss, tänkte min tur alla redan.. Men så säger han är det okej om du väntar en kvart för vi har en akut patient. Jaha jaja jag hade ju inte så mkt till val mer än vänta.
Men jag fick vänta en hel halvtimme innan det var min tur.
Sen var det dags för lagningen...

När jag var klar så åkte vi till City gross och handlade... Lika mkt folk där som de var sist vi var där...

När vi var klara där så kör vi till djuraffären och köper mat till Flynn.. Sen kör mamma mig till Mörrum och släpper av mig där.. Hjärtat höll på med middagen.. Kyckling med ris... Så jävla gott...
Efter maten så kollade vi på film mm och sen skulle vi ner och göra te och hjärtat frågar mig om jag ska ha socker i och jag säger nej men ändå 30 sek senare så sätter han i socker i mitt te.. Och då blev jag sur och sen var bråket igång.. Jag blev vansinnig och tappade humöret. Hade inte gjort det i vanliga fall men graviditetshormonerna tog över. Så känslig för allt nu.  Ringde Carro och den underbara tjejen hämtade mig trots att hon redan var i Svängsta...
Åkte hem till Robin och vi satt där och drack te och pratade och sen körde hon hem mig.. Sen kom Kim hit och nu har hon suttit här hos mig tills nu..
Och snart så ska man ta och försöka sova lite..

Älskar verkligen mina underbara vänner... Dom är det bästa man kan ha.. Ställer upp och man kan prata om allt...
Tack.

Ne nu ska man se om man kan sova lite...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Klart vi ställer upp gumman =)

2009-01-20 @ 12:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0