Hemkommen från Olofström

Jag laddade upp bilden innan men den verkar inte komma fram.
Ska man göra något mer för att den ska synas???
Berätta för mig...

Har nyss ätit frukost, jag och mamma handlade frallor nere på maxi i Olofström..
Först så åkte vi och lämnade blomman i kyrkan. Var en som höll på lassa in massa blommor jämte kistan..
Var bara vi som hade ett ljus i vår blomma så den fick stå framför kistan.
Var väldigt fin kista.. Blev nog fint när alla blommorna kom på plats.
På vägen ut så mötte vi Aulis (Tiinas pappa) och Mervi ( Tiinas mamma), kramade om dom.  Tiina var Aulis ända barn. Måste kännas fruktansvärt att mista sitt enda barn man har.
Känns så hemskt allt detta detta. Jag och Tiina som satt och lekte med barbiedockor när vi var små och allt..
Hade jag bara fått så hade jag gått på begravningen...

Vi körde och lämnade av Ida och Rebecca hos Idas pappas flickvän som bor typ 150 meter ifrån kyrkan sammanlagt.
Mamma och jag tänkte gå inom Roland och hälsa på när vi ändå var i Jämshög, men han var inte hemma. Plingade på dörren 2 gånger..
Så jag och mamma åkte ner till maxi och handlade lite...

Dom hade kanon erbjudande denna veckan också.. 5 st sköljmedel för 100 kr.. Mamma köpte 5 st och jag köpte 5 st..
Hon i kassan blev lite sur när jag sa mamma, för hon trodde nog vi var från samma hushåll för de är ju max en kund per hushåll som får köpa såna erbjudande.. Hon tittade jätte surt på mig och jag log tillbaka..
Men jag ska ha mina 5 sköljmedel i min lgh... Så hon i kassan kan ju tro vad hon vill.:D

När vi kommer till Svängsta så åker vi ut och hämtar Flynn i Gungvala ute på hundpensionatet. Vi körde dit Flynn innan vi körde till Olofström för att han skulle slippa sitta ensam hemma..

Om en halvtimme ska jag hem och börja tvätta.. Om jag inte skjuter fram det någon dag till..



Tiinas kista =(

Tiinas kista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0