Fortsättning

i söndag kväll så kom älskling hit.. Vi satt och hade våra diskutioner.
Vi kollade på tv och lagade mat och myste sen på kvällen.

Kl 11 på måndags morgon skulle jag börja tvätta. Älskling låg kvar i sängen och snarkade vidare och gottade sig medans en annan försökte smyga runt i lägenheten för att han inte skulle vakna.
Vaknade gjorde han inte förens varje gång jag öppnade dörren när jag kom tillbaka från tvättstugan.. Satte på kaffe och han sa att han bara skulle vila i tio min till och sen skulle han ha kaffe. Så jag hällde ju upp kaffe och så.. Men de hann ju kallna så de var ju bara hälla ut det igen.
Jag satt och drack mitt te och kollade på tv.
Älskling klev upp och drack 2 koppar kaffe och sen körde han hem för han hade lite och fixa och jag skulle komma till han sen när jag var klar.

När han körde så kom Kim och Jenny ner på en kopp kaffe och dom satt kvar i lägenheten medans jag sprang upp och ner som en idiot till tvättstugan..

När jag väl var färdig med tvätten och allt så kom älskling och hämtade mig och vi åkte hem till honom och lagade mat och körde till Asarum och köpte godis, körde hem och slängde oss framför 2 filmer och gottade oss. Hade hur mysigt som helst.
Älskling frågade mig om jag kunde massera honom och ja sa jag men jag orkade inte göra det direkt.. Men det skulle jag nog gjort för jag slocknade som en stock bakom honom i soffan..
Upps..
På tisdags morgon så var det tjabb igång igen.. Då var det tjabb för att jag inte masserade honom och för att jag hade slocknat.. Åkte hem.. Pallade inte lyssna på allt han satt och sa och skrek...
Gick ner till byn med min data och så..
Skulle ta bussen hem men sen så gick den precis när jag kom så jag skulle få vänta en timme tills nästa buss så jag ringde mamma och kollade om hon kunde hämta mig.. Snäll som mamma är så kom hon och hämtade mej.
När jag kom hem till mamma så frågade mamma vad vi skulle äta och så och jag sa att vi kunde äta kassler med currysåsen och det. Så vi åkte ner och handlade. När vi kom hem så började jag ställa mej och laga mat.
Shit vad jobbigt och laga middag till 7 personer.. Stressigt när man inte är van vid det också...
När vi ändå var och handlade så hämtade jag ut mina byxor från HM som hade kommit.. Mammabyxor fast i mjukisar..:D

Gick hem på kvällen, gick inom mej och lämnade min påse och sen gick jag upp till Kim.. Vi satt där och pratade och drack te och satt med våra datorer.
Sen skickade Jenny sms och frågade om vi var sugna på chokladpudding.. Vem är inte det? Visst sa vi och gick hem till Jenny... Satt där och pratade, fikade och drack te..:D
När jag och Kim skulle gå så gick jag hem till mitt och hon hem till sitt..
Men slutade ändå att jag satt hemma hos Kim klockan 01.30, vi satt med datorerna och pratade och drack lite mer te..
Gick hem från henne vid 04.00 tiden i natt. När jag kom hem så var jag fortfarande inte trött..
Gigge ringde på hemtelefonen och vi låg och pratade till 06.45 i morse..
Slocknade som en stock sen. Vaknade vid 11 tiden på förmiddagen idag och kom ut i hallen nyvaken som man var.. Där stod en påse jag inte hade ställt.. Va fan kom den ifrån...
Först reflekterade jag inte den, utan fick titta tillbaka.. Tänkte va fan är detta och hur kom den in..:S I påsen så låg min laddade till datorn...:D Hade glömt den hemma hos mamma igår kväll när jag gick därifrån.. Så när mamma hade varit ute med Flynn i morse så hade hon gått inom mej och lämnat påsen.. Hon hade typ sagt det är bara jag, ska bara lämna påsen när hon hade låst upp dörren.. Men det hade ju inte jag hört.. Låg nog i djupsömnen för jag hade i princip somnat så jag sov som en stock...
Farligt sånt där...

Det var Jenny som skickade ett sms och väckte mig idag och frågade om jag ville komma upp på en kopp te.. Visst skulle bara duscha först..:D När jag var klar gick jag upp och då stod Jenny och höll på steka ägg till frukost... Så frukost fick man också.. Gott var det..
Mamma ringde när jag var hos Jenny och frågade om jag skulle åka med till Preem sen. Och det skulle jag för då kunde jag handla lite...
Kom in på konsum i Mörrum och handlade det jag skulle ha.. Bjöd familjen på middag idag.. Snitzchel med ris och bea sås..:D
Så när vi kom hem till mamma så var det bara vänta in syskonen och sen börja laga mat...:D
Sen gick jag hem när man var mätt och belåten.. Så nu ligger man i sin soffa, väntar på att Kim ska skicka ett sms och säga att hon är hemma så ska jag springa upp där. Kim ska bjuda på blåbärspaj idag... Jenny ska klart också vara med.. I morgon är det sista natten för Jenny och hennes Kim här sen flyttar dom in till stan så vi ska ha en sista brunnsvägen fika.:D

I morgon så ska jag vara hundvakt. Mamma och pappa ska åka till Jönköping på begravning..
Sen ska jag laga mat till Ida och Flisan när dom kommer hem från skolan.. I morgon blir det lasange till middag. Flynn skulle egentligen varit på hundpensionatet i morgon men varför ska han sitta där för när jag ska vara hemma i huset ändå? Så sa till mamma lämna han hemma, inte så roligt för han att sitta där och glo i en bur helt själv.. Visst finns ju massa andra hundar där men ändå.. Han ska inte sitta i en bur iaf..  Glöm det..

På fredag blir det också gå upp en aning tidigt, ska på möte inne i stan på förmiddagen,..

Lördag ska jag banne mig sova ut...

Tror jag kommer slockna rätt fort ikväll med tanke på att jag bara har sovit 4 timmar på hela dagen. Skulle damsugat idag men jag tar det i morgon istället.. Orkar inte röra mig en meter just nu för tillfället..


Hm när är det unga mödrar börjar på tv:n?? Tror det börjar 18.30 så tror jag missat en kvart på det.. Men ska iaf sätta på tv:n nu..
Sen blir det hem till Kim...

Ska sätta in en bild på mina mamma mjukisar sen.. Väldigt sköna och skön kvalitet på dom.. Dom är ju inte dyra heller.. 198 kr.. Verkligen värt det. Men bara för att man är gravid så betyder det inte att man är 2 meter lång.. Byxorna är meeega långa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0