Film

Då var det fredag igen..:D

 I onsdags så kom Kim hem från Stockholm. Jenny och Kim körde till Kallinge och hämtade henne när hon kom med flyget..
När dom kom hem så gick dom upp till Jenny och Kim eftersom Kim hade inte sina nycklar med sig och Daniel jobbade..
Så när dom kom hem så sprang jag med upp dit.. Vi lagade mat och satt och snackade och hade det allmänt trevligt.. Jenny gjorde sin tonfisk/potatisgratäng.. Den är så god.. Men mätt blev man också...

Igår morse så ringde Hanna och väckte mig för hon hade missat bussen så hon kom in till mig. Gjorde iordning te och vi satt och pratade och sen kom Kim också ner...
Kim hade med sig sin data så jag hjälpte henne installera msn plus mm...
Laddade ner den nya filmen Benjamin Button.. Sen gick Hanna hem på eftermiddagen och skulle plugga och jag och Kim sprang upp till Jenny för vi skulle laga mat tillsammans..:D
Vi gjorde Kim´s kycklinggryta...Kanon gott.. Medans vi håller på med maten så är det en jävla massa tjabb mellan grannarna...
Var ett himla liv..
Men maten var god och vi satt allla 4 och åt... Jag,Kim,Jenny och hennes Kim... Jenny och Kim satt och drack vin och gottade sig medans en annan fick dricka multivitamin och vatten... Men det dög för mig med..
Sen kom Sofie på kvällen och vi satt och pratade och lyssnade på musik....
Vid nio tiden på kvällen så gick jag ner till mig för jag skulle duscha....Sen gick jag upp till Jenny igen och då hade Tjolla och Linn med kommit dit..
Jag och Kim gick hem i natt någon gång... Och vad sätter jag på när jag bäddat ner mig i sängen med datorn och så? Den nya Benjamin Button filmen... Såg 46 minuter innan jag stängde av för att sova.

I morse när man vaknade så satte jag igång datorn direkt och bäddade sängen och sen låg jag på sängen med alla mina kuddar och en filt och kollade klart på filmen... Fy fan vad bra den var...
Gick ner till mamma när jag hade kollat klart och sens dess så har jag suttit här... Brände ut filmen till mamma och pappa och skickade den till syrran på msn.. Så nu har mamma och pappa pausat filmen, men nu ska vi sätta igång den igen.. Detta är en film man kan se om och om igen för att den är så bra..
Får blogga mer sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0