Sovit gott

I natt har jag sovit meeega skönt.. Har nog inte sovit så gott på en vecka tror jag inte..
Mamma och pappa låg fortfarande och sov när jag klev upp.. Satte iaf på kaffe till dom och sen gick jag en runda med Flynn och när vi kommer hem igen så sitter både mamma och pappa inne i vardagsrummet och dricker kaffe.

Satte mig i soffan... Var något jävla poker program som gick på tv:n... as tråkigt...
Tog min data satte mig i Adams säng och började spela goldminer..

Ska snart åka och handla med pappa. Mamma och pappa skulle ha gryta till middag idag och pappa trodde jag skulle äta här med tanke på att jag älskar pappas gryta men idag blir det inte så, så pappa blev lite besviken.. :D 
Sen ska jag hem till Kim så ska vi börja med maten.. Ska bli så gott med kycklingrullar..

Nej nu ska jag göra mig klar innan pappa kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0