Dagen, Kvällen

Gick faktiskt väldigt bra hos tandis idag... Trodde de skulle va värre men de va inte så farligt.. Förutom att man fick dubbeldos av bedövning.. Tandläkaren trodde inte på mig först när jag sa att den första bedövningen jag fick inte hade hjälpt något.. Låg i pincip och slog på mig själv... Han slog med något hårt och drog gummihandskarna för att se om jag kände/hörde skillnad men det gjorde jag inte.. Bara att tungan var jävligt bedövad på mig.. Så fick en dos bedövning till och de hjälpte kan jag säga... Fy fan vad bedövad jag var...
Men men längtade bara efter att få komma ut ur det där rummet...
Men nu är min tand som jag hade bitit av och hade fått spricka i lagad.. Men det gör svin ont i den nu efter att bedövningen släppt.. Vet inte om det är i någon nerv eller något men ont gör det när man gapar och så....Får väl se om det släpper...

När jag var klar så körde jag och mamma ut till Gungvala och hämtade hundarna ute på hundpensionatet...
Dom var där ute med pappa medans vi var hos tandis....

Sen körde vi till coop så jag kunde springa in och lämna in mitt HM paket som ska skickas tillbaka...Och istället för dom jeansen jag skulle ha så skickade jag efter mamma byxor fast i mjukisar.
Helt bedövad i käften och man försöker prata.. Inte bra asså...
Jag var svin hungrig med och jag fick inte äta något.. Så jag fick köpa mig 2 st jalla yoggi och slänga i mig, köpte kexchoklad med som jag försökte få ner. Fick ner det om jag hade huvudet på sne så jag inte skulle tugga på den bedövade sidan....
Som tur väl va så slängde man i sig det när man kom hem så ingen såg hur man såg ut...
Kändes precis som man förstorat läpparna... När man drack yoggin så kändes det som hela läppen vek sig me tanke på bedövad på ena sidan men inte den andra.. Kände mig lite halvt förlamad.

När jag kom hem så var det bara byta byxor och byta skor sen kom Carro och då började färden till Kristianstad.. Vi skulle dit och hämta ut Carro´s mobil som varit på lagning..
Men Carro kunde glömma den telefonen för den var fuktskadad så hon fick ta ut en ny mobil...*stackaren* Men vi hade trevligt inne på telenor butiken.. Haha eller hur Carro??

På vägen hem så körde vi inom Carro som skulle byta simkort och hela köret sen fortsatte färden mot konsum i Mörrum där vi skulle handla lite...
Sen hem till min moder och lämna ciggen som hon hade skickat bud med och sen vart det hem till mig och börja med middagen...
Tänkte gjort lasange idag men eftersom jag inte hade köttfärsen uppe och den låg i frysen och var helt frösen så kom jag på att jag hade snitchzel i frysen och potatisgratäng... Fick bli det idag också.. Var enklast att laga.. Usch nu tror ni säkert att jag äter det hela tiden men så är det faktiskt inte...
Men det vart gott ändå...
Efter vi hade käkat så fick jag diska och ställa i ordning och ha mig och vi låg i en varsin soffa och babblade...
Sen körde Carro hem och då kom Jenny,Kim och Tjolla ner på en kopp te..

Kim hjälpte mig att få igång trådlöst internet på min data med så man slipper sitta med internetsladden... Och när jag ringde till bredbandsbolaget och skulle se vad det skulle kosta för att ha trådlöst så sa han killen där att det skulle kosta 495 för öppningsavgift....
Haha kyss karlsson... Behövde ju inte ens betala eller ha någon annan router för Kim fixade det till mig ändå... Wiiiihhooooo

Nu sitter man själv... Sitter här och lyssnar på scotts låtar som Carro skickat till mig...

Funderar på om man ska ta en snabb dusch men det kan jag lika väl göra i morgon bitti....

I morgon bitti blir det skridskor åkning...
 

Kommentarer
Postat av: Cinne

Telenor butiken ja,Andreas Johnsson, hahahahahahhahah

2009-01-09 @ 09:25:06
URL: http://cinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0