Vakna, Kim, Erlandsson =)

Vaknade 12.30 idag när mamma ringde och sa att hon var utanför mitt och frågade om jag skulle följa med?
Följa med vart frågade jag??? Just de.. Mamma frågade mig igår om jag skulle åka med till Kyrkhult för mamma skulle ha visning på min brors hus... Det hade jag totalt glömt bort.. Och jag sa igår att jag kunde följa med.. Men när mamma ringde så vaknade jag av telefonen ringde och sen hade jag inga kläder på mig och inte gjort mig i ordning och jag hade inte ens hunnit be mamma vänta 5 min eftersom klockan tickade... Så fick skita i att åka med...
Vaknade till liv och klädde på mig...
Skickade ett sms till Kim och frågade om hon bjöd på en kopp te... Efter hela otroliga 15 min så svarar hon ja..:D Tog mina ben och gick upp till henne.. Mötte Hanna i trappan som följde med upp till Kim....
Hanna hade beställt ett par mamma byxor på tradera och läst fel storlek och frågade om jag kunde ha dom.. Så jag testade dom och dom satt bra men dom var väldigt korta i benen så där rök dom...
Kim bakade scones...:D Gott..Satt vi och smaskade på...
Ringde en snabbis till mamma för att kolla hur det gått på visningen och så och det var ett par som skulle hyra det... Så dom ska flytta in den 1 juni eller vad de var... Mamma sa även att sis Ida har fått stopp i avloppen igen så det runnit ut vatten.. Tror det är tredje gången nu på mindre än 3 veckor så han killen från Kristianstad skulle komma dit idag igen... 
Så Ida fick springa hem till mig och låna toan när hon behövde det.
Skulle träffat Gigge idag men som vanligt så blev det inte av för att han aldrig kan öppna på truten och säga något tidigare.. Men sen skickade Erlandsson och undrade vad jag gjorde så hon kom och hämtade mig vid 20.00 tiden och sen åkte vi till Frendos och hyrde film.. Hottie and nottie.. Har sett den filmen 3 gånger innan men Erlandsson hade inte sett den så vi tog den...
Åkte till mcd för att ta en glass och vad gör man inte så fort man kommer in på mcd om man inte håller på trilla baklänges.. Deras golv är svin hala nuförtiden.. Kan ju undra vad dom använder för skurmedel. Efter mcd så tog vi en sväng på torget för att se om det var något roligt folk men det var inte en kotte där...
Åkte till filmkjedan och köpte läsk och sen åkte vi till reptil och handlade lite gotte. På reptil så mötte jag även Tobbe.. Mega länge sen man träffade honom.. Stod och pratade samtidigt som vi höll på plocka ihop en liten godispåse. Erlandsson sprang runt med en spade och jag sprang runt med en spade..:D Såg nog rätt roligt ut... Sen vart det hem till mig och slänga på filmen...
Så nu har Erlandsson precis kört, hon skulle hem och sova för hon ska upp tidigt i morgon bitti och köra en vända till Karlskrona...
Så nu sitter man i sin ensamhet igen.. Haha... Tror faktiskt jag med ska ta och hoppa i säng snart.. Är rätt trött av mig jag också...
Förkylningen vill inte släppa heller.. Har snart haft den i en vecka.

Men men.. Blir glo runt lite på nätet nu innan det blir dags för sängen..

Tack för en rolig kväll Erlandsson..:D Mkt skratt blir det alltid..

Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0