Tisdagen

Igår så spydde jag för andra gången under graviditeten.
Tänkte jag skulle diska och städa av igår men jag hann ta disken sen blev jag så trött och yr så jag fick gå och lägga mig på sängen med filten.
Och jag somnade. Så hann inte mer än ta disken..
Vaknade vid 18.56 då min mobil ringde men jag hade ställt alarmet på 19.00 så jag inte skulle sova bort hela kvällen. Men sen när jag vaknade till liv så orkade jag verkligen inte städa.. Var fortfarande tung och så i kroppen. Ringde till mamma för att kolla vad hon gjorde och för att jag var hungrig..
Mamma hade varit på föräldrarmöte i skolan så hon skulle plocka upp mig. Eftersom jag inte fått mina pengar från försäkringskassan så har jag fått äta nere hos mamma o pappa..
Vi åt varm korv med bröd.. Gott var det, var länge sen man åt det.
Vid 21.30 tänkte jag att jag skulle gå hem och ta följe av mamma och Flynn. Men slutade med att jag var bara hemma och hämtade datorn och sen ringde vi till syrran Ida för hon ville med komma hem till mamma.
Jag tänkte jag sover nere hos mamma så slipper man gå upp tidigt eftersom mamma ville att jag skulle följa med och besiktiga min brors bil och så hinner man äta frulle med innan vi ska åka och bestiktiga bilen..
Så nu har man duschat och ätit frukost..
Vi ska vara på bilprovningen 11.50 och efter det så ska jag till Mörrum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0