Syster,konsum,mamma, hemma

Hann aldrig slänga mig i duschen innan. Gjorde mig frukost och sen satt jag och spelade goldminer och pratade med älskling på msn.
Ringde till sis Flisan för att kolla om mamma och dom hade kommit hem men hon var hos sis Ida så jag gick med dit.. 3 syskon i samma lägenhet brukar aldrig fungera för oss.. Vi brukar alltid bråka men idag gjorde vi inte det.
Vi lagade mat. Ida hade Felix köttfärssås på burk som vi lagade med spaghetti. Sen satt vi och spelade guitarr hero en stund innan jag gick hem till mig och hämtade min plånbok och jacka.. Sen traskade vi ner till Konsum.. Syrran skulle handla cigg, sen traskade vi hem till mamma för att se vad dom gjorde.. Mamma var inte hemma, hon var ute med hundarna så det var bara pappa hemma. Bakis som han var så var han inte prat glad.
Vad hittade vi i vardagsrummet om inte guitarr hero? Hahah.
Satte oss och spelade 2 låta var och sen gick vi hem... Vi skiljdes åt utanför min port för Ida och Flisan skulle hem till Ida och fortsätta spela guitarr hero...
Jag gick in till mig för jag ska slänga mig i duschen, men man kan inte komma hem utan att kolla datorn och blogga först. 
Ska se om älskling kommer sen eller inte.. Om inte han kommer så kommer Carro och hämtar mig när hon slutat jobbet. Hon skickade sms när jag var hemma hos sis och undrade om jag ville följa med till mcd ikväll... Hon ska bjuda mig på mat isf..:D Hennes tur denna gången..:D Vi kör varannan gång..:D 

Usch jag känner verkligen inte för att åka in på mötet på arbetsförmedlingen i morgon.. Förstår inte varför dom alltid ska ha det på eftermiddagen och inte förmiddagen... 
Hade ju varit bättre.. Annars springer ju hela dagen iväg när man sitter där och ska uggla.. Var någon information om utlandsjobb.. Obligatoriskt.. Apa med... Inte för att jag ska söka utlandsjobb iaf men ska man ha sina pengar så måste man åka dit.. *suck'
Sitter och funderar på om man kan lämna in den lappen redan i morgon med till arbetsförmedlingen så man slipper åka in dagen efter för att lämna in den.. Annars måste jag ju ändå posta den samma dag som i morgon och vi får ju inte skriva på lappen heller förens den 10 feb.. Men ska kolla med min handläggare i morgon när jag är där... 
Sist kom ju min lapp bort.. 
Att en lapp kan var så viktig så man kan få sina pengar.. 
Men men...

Nu ska jag ta och skriva till älskling på msn för att se om han svarar och sen ska jag slänga mig i duschen... 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0