Skönt och vakna

Somnade som en stock igår kväll och jag sov så gott i natt. Kändes så skönt och vakna upp till en ny städad lägenhet. Men det var mindre kul och titta ut genom fönstret och se snön som låg ner och snön som vräkte ner.
Jag som trodde vi skulle slippa få mer snö.
Vaknade till liv och ringde mamma, slängde mig i duschen och sen när jag klätt på mig så ringde jag mamma så gick hon och mötte mig med hundarna för dom ändå skulle ut. Sen gick vi en promenad med dom... Lite små kyligt var det ute.
Käkade frukost och väntade på att tiden skulle gå så vi kunde köra...
Låg och kollade på tv så länge. När vi väl körde så körde vi inom Gungvala för pappa glömde sina cigg hemma på lunchen så vi lämnade dom och sen hämtade vi syrran i Mörrum för hon skulle te tandis i Asarum så där satt vi och väntade på att hon skulle bli klar, men hon blev klar rätt snabbt eftersom hon bara skulle hämta sin bett skena..
Sen bar det av till city gross....Stor handlade...
Kom hem och packade upp mina matkassar och satte på ugnen.. Köpte en sån pizza man värmer i ugnen.. Orkade inte ställa mig och laga mat direkt när jag kom hem, ska ändå hem till pojkvännen i Mörrum sen..

Hade fått en tidning i min brevlåda idag från familjeliv som jag ska sätta mig och läsa också.
Nej nu ska jag fortsätta äta min pizza innan den kallnar allt för mkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0