Skönt att

Pappa körde hem innan. Tänkte inte direkt gå hem med all min packning...
Kom hem och började packa upp mina saker, tog och kollade posten, vattnade blommorna, betalade dom sista räkningarna jag hade kvar.... Ifs så var det bara hyran..:D
När allt de va gjort så ringde Carro för kolla så man inte fastnat i en snödriva i Norrland.. Sen ringde jag Kim och hon hade främmat men hon skulle komma ner sen..
Slängde mig i duschen och slängde på mig mina fleece byxor och fleece tröja... Så skönt...
Precis när man klätt på sig så skickade Kim och sa att jag skulle komma ner och öppna porten.... Hon hade med sig muffins och kaffebönor... Mina kaffebönor fick jag ju ta med mig ner till mamma innan vi åkte iväg för deras var slut. Vo satt och pratade massa
. Hon trodde jag hade babykläderna här men det har jag inte. Dom fick mamma förvara hemma hos sig och tvätta upp.
Kim gick hem för en stund sen så jag gjorde mig iordning för sängen och kröp ner.
Gud så skönt det ska bli och få sova i sin egen säng och dessutom kunna få sova något. Kommer nog sova bort halva dagen. Måste ner till mamma i morgon och fixa med papper och så som jag ska ha med mig till stan om någon dag...
Det gungar i kroppen ännu efter tåget.. Det är så hemskt.. Känner mig typ sjösjuk och som man är mega full och hela världen bara snurrar för en...

Nu är det torsdag för klockan är över 00.. Och idag går jag in i vecka 18..:D
Jag hoppas man inte blir fram flyttad på ultraljudet men det tror jag inte ändå för oktober stämmer nog då jag hade min sista lingonvecka..
Så jag hoppas man får stanna kvar i den veckan man är i så man slipper räkna om och få vänta ännu längre...

Men men.. Nu får man sova innan ögonen går i kors...

Godnatt!!

 Denna bilden togs i tisdags.. När man var i vecka 16 +5.
Ligger ner och drar in magen..:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0