Riktig slö dag

Denna dagen känns verkligen som en slö dag, orkar knappt göra något.. Förkylningen sitter i nu..
I morse när jag vaknade vid 8 tiden så satte jag igång datorn och sen låg jag och kollade på en film.. Det var absolut ingen bra film...
När filmen var slut så packade jag ner mina babykläder jag fått av Marie och sen promenerade jag ner till mamma.. Skulle skriva ut mina lappar jag ska ha med mig till stan nästa vecka så man hade det gjort.
Mamma satt vid datorn och höll på me papper och allt så jag satte mig och gick igenom alla mina babykläder jag fick med mig hem från Luleå...
När mamma var klar så satte jag mig vid datorn och fixade det jag skulle och sen gick jag ut med Flynn i ös regnet och jag hade ju verkligen fel skor på mig också så jag blev alldeles blöt om mina fötter....
Mamma körde hem mig sen för jag skulle ändå inom konsum och sen ville jag inte gå med mina alldeles för blöta skor.. Åkte inom konsum och handlade multivitamin, kräm, smörgåsrån och kaffebönor..:D
Sen blev det hem till min lgh...
Satte mig vid datorn och kollade om HM hade några snygga mamma tröjor, hittade 1 tröja som var snygg som jag tänkte beställa i 2 olika färger men då skulle ena tröjan levereras i början av april och sen den andra skulle levereras i mitten av april så då sket jag i det. Då behöver jag inte beställa det nu...
Tänkte beställa en blus och ett linne nu iaf men väntar nog med det med någon dag till...

Tände massa ljus när jag kom hem, tog med mig mina doftljus jag fick av moster från Ikea från mamma. Glömde dom där igår.
Ska snart slänga mig i duschen tänkte jag...Är lite halvt frösen av mig och feber hade jag i morse med..:S Suck....
Sitter och klurar på vad man ska äta till middag idag.. Men det får man nog klura på en stund till....

Nu ska jag bre smörgåsrån och sen får det bli duschen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0