Mörrum, hem, glass mm

Pappa körde mig hem till pojkvännen igår...
Vi låg och hade det mysigt. Låg och kollade på 2 filmer. Ena filmen fattade man i princip inget utav av..
Sen somnade jag som vanligt när jag låg och höll om hjärtat. Och varje gång han frågade mig om jag sov så sa jag nej.. Men det var inget han trodde på.
Gick och la oss vid 23.00. Hjärtat frågade om han kunde få lite ryggkli, visst någon minut kan du väl få det sa jag, men det varade nog inte ens i en minut innan jag somnade och han sa till mig och jag fortsatte någon sekund och sen somnade igen... Haha sen tyckte inte han det var någon mening att fortsätta ge han ryggkli för jag bara somnade.:D

I morse så vaknade jag till liv först vid 07.00 tiden och hade väldigt ont i ryggen och axlarna.. Försökte somna om men sist jag kollade på klockan så var den vid 9 tiden sen somnade jag om men vaknade igen efter en timme och då gick jag upp och gick och la mig i soffan tills hjärtat hade vaknat till liv sen kröp jag ner jämte honom så låg vi bara och höll om varandra tills vi klev upp...

Vid 12.40 så kom Carro och hämtade mig från pojkvännen, åkte inom mitt innan hon skulle börja jobba och tog en kopp te och en tallrik glass me maränger och nöt topping... Så hon fick lite gott innan hon skulle börja anstränga sig på jobbet..:D Hehe..
Så nu är hon på jobbet och jag sitter hemma i min soffa och skriver..
Ska snart ta och slänga mig i duschen och sen ska jag ta och promenera ner till mamma och pappa för att se vad dom har för dig. Vet att mamma skulle duscha Spike för det skrev hon på msn innan.:D

När Carro slutat jobbet ikväll så kommer hon hit..:D
Dags för duschen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0