Middagen

Skrev till hjärtat och frågade om han skulle ha mat och det skulle han.. Slängde mig i duschen innan jag började med maten.. När maten nästan var klar så kom hjärtat....
Höll på bränna mina stackars skinksnitzchlar.
Var riktigt gott med det idag.. Trodde först jag hade kryddat dom för mkt för det luktade bara chili i hela lägenheten.. Trodde inte dom skulle va ät bara men det var dom...
Hade svartpeppar,salt,paprika krydda och chili på dom..:D
Men ingen av oss klagade så gott var det.. Efter maten så vilade vi framför tv:n en stund sen körde vi ner till konsum för han skulle köpa cigg och jag skulle handla chokladpudding. Hade grädde i kylskåpet som jag var tvungen att använda till något eftersom den skulle gå ut den 12 feb.

Sen satte vi på en film.. Spun, den var inte så bra... Helt cp film som handlade om droger.. Ingen film alls för mig iaf...

När han körde så gick jag hem till syrran och tog en kopp te sen gick jag hem igen så nu sitter man här...
Ska klura ut vad man ska hitta på för något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0