Kvällen

Nu har Carro kört hem. Blev genast tyst och ensamt i lägenheten.
Men det är smällen man får ta..
När Carro kom så var hon hungrig så vi satt och käkade mackor och drack te.
Det äppel/kanel te var rätt gott men det är inget te man kan ta om och om igen utan det får bli minst 1-2 såna koppar om dagen..


I morgon bitti ska jag försöka ta mig in till staden ska följa med älskling när han ska till optikern och göra synundersökning för sitt lastbilskörkort och sen ska han välja ut nya glasögon och det behövs verkligen.. Dom han har nu är så sönder sletna och massa repor på dom så jag kan inte förstå hur kan bara kan se ut genom dom...:D

Känns som man börjar bli sjuk med.. Känner mig frösen och dan.. Jag hoppas inte jag blir sjuk för någon maginfluensa eller förkylning pallar jag inte med..
Räcker att man är täppt i näsan på morgonen när man vaknar.

Förhoppningsvis så orkar jag följa med älskling i morgon bitti..

Sen ska jag fråga hjärtat om han vill följa med Robin och Carro i morgon kväll.. Dom skulle sitta och se melodifestivalen och laga mat tsm så Carro frågade om vi ville komma men kunde inte ge svar direkt för jag har inte pratat med hjärtat om det och jag har inte pratat med han sens jag åkte hem idag, så det får man med kolla upp i morgon förmiddag/middag.

Sitter och tankar ner en film nu som jag tänkte jag skulle börja titta på innan man somnar. Men vet inte om det är rätt film. Kim berättade om en film som skulle vara verklighets baserad på hon Natahsa Cambus eller vad hon heter, som Kim och Jenny tyckte var skit dålig.. Flickan i källaren.. Hette den Dungeon girl på engelska Kim?? För annars är det fel film jag laddar ner..

För denna handlar om: En 12-årig flicka försvinner från sitt hem under mystiska omständigheter. De förtvivlade föräldrarna utlyser en belöning, och nyheten får stor uppmärksamhet i media. När ingen eventuell kidnappare hör av sig befarar man det värsta och fallet läggs så småningom ner. Ingen vet att hon hålls inspärrad av en psykopat, utan möjlighet att kontakta omvärlden. Vad är galningens plan och hur flyr man från skräckens boning?

Men men får väl se om de är rätt film sen eller inte..:D


Kommentarer
Postat av: Kim

Ja det är den.. den är skit dålig :S har du kollat på den?

2009-02-06 @ 23:42:41
Postat av: Hanna

Nope de har jag inte gjort. Inte fått ner den ännu..

2009-02-06 @ 23:47:47
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0