Hm

Fick ringa och ändra den tandläkartiden jag fick igår när jag pratade med tandis. Hade inte min kalender framme igår när jag pratade med dom för jag var inte hemma. Men nu när jag skulle skriva in den tandis tiden jag fick så såg jag att jag redan hade ett möte 16 mars kl 13.30. Då ska jag till barnmorskan så jag fick snällt ringa till tandis igen och ändra tiden..
Så nu fick jag en tid den 18/3 istället..:D
Och den dagen har jag inget bokat så förhoppningsvis så kommer man till tandläkaren den dagen...

Måste springa ner till tvättis och boka tid och jag måste gå ner till konsum för att handla mjölk i snön... Jag drar mig för att promenera nu för att de är snö...
Hatar det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0