Hemma igen

Nu är man äntligen hemma igen, Är så trött så jag kan somna vilken sekund som helst.
Hade tid kl 11.00 på arbetsförmedlingen och när jag kommer dit så trodde jag at Ann-Kristin hade sitt rum uppe på övervåningen så jag taskar upp dit men hittar inte hennes namn på dörren någonstans.. Hittade någon Inger jag frågade vart Ann-Kristin satt någonstans.
Inger sa att Ann-Kristin hade sitt rum på första våningen och att dörren var låst så jag skulle sätta mig nere vid entrén och vänta så skulle Ann-Kristin kalla in mig...
Det var tio min kvar innan klockan var 11.00. Satt där på stolen och kollade klockan varannan minut och sen kollade jag på den där tavlan som dom visar dom lediga jobben varannan minut, kollade även ut genom rutan och allt folk som var inne på arbetsförmedlingen/försäkringskassan/skatteverket..
Klockan tickade och klockan blev 11.10 och tänkte snart kommer hon... Klockan blev 11.20 och nu började jag bli orolig över att hon hade skrivit fel tid till mig på lappen.. Klockan 11.30 var jag på väg och ringa mamma för jag var så förbannad för jag inte ville slösa min tid på att sitta och vänta men då kommer Ann-Kristin och säger att dom hade haft ett tre möte eller vad de nu hette...
Det första vi gjorde var att fylla i min lapp så jag kunde lämna in den till försäkringskassan och få mina pengar om 2 veckor... Och sen pratade vi om jobb,barn mm.....
När jag väl var färdig så sprang jag i princip ut till försäkringskassan för att lämna in lappen, inte för att det skulle gå snabbare för att jag ska få mina pengar men det skulle gå snabbare att få in lappen.. Haha...
Sa till han som stod i de båset att nu var det panik och dubbelkollade med han hur länge det skulle ta innan pengarna kommer. Hoppades på att han skulle säga ett par dagar men tro fan att han säger 2 veckor han med...
Kom hem till mamma när man väl var i Svängsta igen.. Värmde sån ristorantte pizza eller hur det stavas, jag och mamma delade på en sådan..
Hur gott som helst.. Sen tog jag en runda med Flynn och när vi kommer tillbaka in igen så tar jag mina saker och går hem..
Nu när jag skrivit klart detta inlägg så ska jag börja damsuga och diska...
Är verkligen mega trött med.. Hade lätt kunnat slockna nu...


Men nu får man börja någonstans så man blir klar...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha jag vet.. jag är skitdålig på att blogga :P Blir aldrig färdig och så glömmer jag bort att jag har blogg.. Men skaförsöka att bättra mig! :D Allt bra?

2009-02-02 @ 19:38:09
URL: http://fjanti.blogg.se/
Postat av: Hanna

Okej, nej de är inte lätt att hinna med allt heller. Jo då allt e bra. Precis vaknat typ.. Sovit i 2 ½ timme eller något.. svin gott va de iaf. Hur är de själv?

2009-02-02 @ 20:03:08
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0